آسیب بیمه گران در اثر اشکالات قانونی بیمه اجباری شخص ثالث

نماینده رشت در مجلس گفت: اشکالاتی در قانون بیمه اجباری خسارت وارد شده به شخص ثالث در اثر حوادث ناشی از وسایل نقلیه وجود دارد که آسیب‌هایی را برای بیمه گران ایجاد کرده است.

آسیب بیمه گران در اثر اشکالات قانونی بیمه اجباری شخص ثالث

به گزارش ۸دی،محمدرضا احمدی نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه ۲۷ مهر) مجلس شورای اسلامی در موافقت با کلیات لایحه اصلاح ماده ۸ قانون بیمه اجباری خسارت وارد شده به شخص ثالث در اثر حوادث ناشی از وسایل نقلیه اظهار داشت: بیمه گر با پرداخت حق بیمه به دنبال ایجاد خاطر آسوده برای خود و خانواده اش است و پس از پرداخت حق بیمه، نگرانی‌های ناشی از حوادث وسایل نقلیه برای وی کاهش می‌یابد.

وی افزود: اشکالاتی در قانون بیمه اجباری خسارت وارد شده به شخص ثالث در اثر حوادث ناشی از وسایل نقلیه وجود دارد که آسیب هایی را برای بیمه گران ایجاد کرده است.

نماینده مردم رشت در مجلس تصریح کرد: به تناسب خسارتی که وسیله نقلیه بیمه گر می‌بیند، بیمه گذار باید حق بیمه وی را به صورت کامل پرداخت کند.

احمدی گفت: متاسفانه در زندان‌ها افراد بسیاری به دلیل نداشتن بیمه شخص ثالث یا خلأهایی که در این قانون وجود دارد، زندانی هستند و ما باید در راستای فرهنگ سازی، اقدامی انجام دهیم تا قبل از بروز حادثه، آسیب ها کاهش یابد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه