واکنش شدید امام جمعه خمام به مرگ و میر در جاده مرگ و پارتی مختلط در شب شهادت امام حسن عسکری/ درد مردم با نشستن در اتاق کار دانسته نمی شود

حجت الاسلام اسدالله زاده امام جمعه خمام خطاب به رئیس دادگستری و دادستان این شهرستان، با بیان اینکه درد مردم داغی است که از مرگ و مجروح شدن عزیزانشان در جاده مرگ محور خمام_ خشکبیجار می کشند، گفت: جناب آقای دادستان! مسئولیت پیگیری این ترک فعل ها با شماست.

واکنش شدید امام جمعه خمام به مرگ و میر در جاده مرگ و پارتی مختلط در شب شهادت امام حسن عسکری/ درد مردم با نشستن در اتاق کار دانسته نمی شود

به گزارش هشت دی، حجت الاسلام حامد اسدالله زاده در خطبه های نمازجمعه خمام با بیان اینکا اتفاقاتی که در هفته های گذشته در مرزهای شمال غرب کشور مشاهده می شود را نمی توان یک عرض اندام نظامی دو کشور قلمداد کرد، گفت: واقعیت منطقه غرب آسیا این است که چهار قطب بزرگِ رقیب در غرب آسیا وجود دارند.

وی، ژئوپلوتیک مقاومت با محوریت ایران اسلامی و اضلاع عراق، سوریه، لبنان، یمن و قسمتی از فلسطین، ژئوپلوتیک اخوانی- نو عثمانی با محوریت ترکیه، جمهوری آذربایجان و قطر، ژئوپلوتیک سلفی با محوریت عربستان، بحرین و امارات و ژئوپلوتیک صهیونیسم با محوریت رژیم غاصب صهیونیستی را عناوین این چهار قطب دانست.

امام جمعه خمام افزود: طبیعتا هرمقدار که قدرت یک قطب قوی تر باشد، مخاطبان بیشتری را نیز به همراه خواهد داشت، مخاطب بیشتر به معنای بستر نفوذ بیشتر خواهد بود. و بزرگ تر شدن بستر نفوذ زمینه را برای تأمین منافع کشورهای حاضر در قطب های قدرت بیشتر خواهد کرد. به همین جهت است که قطب مقاومت به رهبری جمهوری اسلامی برای دهه ها مشغول نفوذ در عمق استراتژیک کشورهای هم پیمان خود بوده است، که عمده هدف قطب مقاومت «کنترل قطب صهیونیسم» است.

حجت الاسلام اسدالله زاده ادامه داد: اینکه قطب صهیونیست به همراه قطب اخوانی _ نوعثمانی درصدد نزدیک شدن به مرزهای محور مقاومت در شمال غرب کشور است، و از طرفی نیز قطب سلفی به رهبری عربستان درصدد کنار آمدن با جمهوری اسلامی برآمده است، این پیام ضمنی را مخابره می کند که سایر قطب های غرب آسیا قدرت بلامنازع جمهوری اسلامی را پذیرفته اند.

وی ادامه داد: با درایت رهبر معظم انقلاب و همانطور که در برنامه پنج ساله دوم جمهوری اسلامی آمده است، دور نیست که ایران اسلامی قدرت اول منطقه غرب آسیا باشد.

امام جمعه خمام در ادامه سالروز شهادت امام عسکری(ع) را خدمت حضرت ولی عصر(عج) و همه مؤمنین و مؤمنات تسلیت گفت و افزود: سه شنبه هفته آینده میلاد نبی گرامی اسلامی به روایت اهل سنت و آغاز هفته وحدت است که به تدبیر امام راحل ره زمینه خوبی برای نشان دادن وحدت مسلمین در مشترکات شان بوجود آمده است. مردم عزیز غرب استان گیلان نیز نشان داده اند که می توانند الگوی خوبی برای نشان دادن وحدت دشمن شکن باشند که ان شاء الله به کوری چشم دشمنان ملت اسلامی ما، این دوستی ها افزایش پیدا خواهد کرد.

تیربون نماز جمعه مؤذن دردهای مردم است

وی با بیان اینکه تیربون نماز جمعه مؤذن دردهای مردم است، گفت: با مردم عهد بسته ایم که مسائل و مشکلات شان را از تیربون نماز جمعه فریاد بزنیم تا مدیران و مسئولینی که به خواب غفلت رفته اند، بیدار شوند.

حجت الاسلام اسدالله زاده تصریح کرد: سال هاست که این مردم از وضعیت جاده خمام به خشکبیجار رنج می برند و چه بسیارند خانواده هایی که در همین جاده مرگ، داغدار فرزندان و عزیزانشان شده اند. تاکنون نیز چندین بار چه در تیربون نماز جمعه و چه در جلسات مختلف، این درد مردم را فریاد زده ایم.
این چه تدبیری است که اداره راهداری اصلاح جاده را بر عهده راه و شهرسازی می داند و راه و شهرسازی هر دفعه بهانه های جدیدی را مطرح می کند.

جناب آقای دادستان! مسئولیت پیگیری این ترک فعل ها با شماست

وی خطاب به رئیس دادگستری و دادستان خمام، گفت: آقای رئیس دادگستری خمام، جناب آقای دادستان خمام! درد مردم این نیست که فلان مدیر بعد از معارفه تان به دیدار شما آمده است یا نه! درد مردم داغی است که از مرگ و مجروح شدن عزیزانشان در این جاده می کشند. جناب آقای دادستان! مسئولیت پیگیری این ترک فعل ها با شماست.

امام جمعه خمام با اشاره به آمار پاسگاه پلیس راه رشت به انزلی، گفت: بیش از ۱۰ نفر فقط در شش ماهه ابتدای ۱۴۰۰ در محورهای خمام جانشان را از دست داده اند! بیش از ۱۰۷ نفر در این محورها مجروح شده اند و فقط در شش ماهه اول سال حدود ۲۵۷ تصادف خسارتی در این محورها اتفاق افتاده است.

وی تصریح کرد: جناب آقای دادستان! درد مردم با نشستن در اتاق دانسته نمی شود! مدیری که در بین مردم حضور ندارد، جنس مسائلش با جنس مسائل مردم فرق خواهد کرد.

امام جمعه خمام خطاب به رئیس دادگستری این شهرستان گفت: درد امت حزب الله و جوانان غیرتمند خمامی این است که در شب شهادت امام غریب مان حضرت عسکری سلام الله علیه در گوشه ای از این شهر پارتی مختلط می گیرند ولی دادستان شما با وجود شواهد و مدارک کافی اجازه ورود و برخورد نمی دهد!

تیربون نمازجمعه در برخورد با خاطیان به وظیفه اش عمل می کند

وی با بیات اینکه همه مسئولین عزیز و محترمی که به نحوی در پروژه محور خمام به خشکبیجار وظیفه دارند بدانند! چنانچه تا دو ماه آینده تکلیف این پروژه معلوم نگردد و خاطیان و ترک فعل کنندگان تنبیه نشوند، تیربون نماز جمعه به رسالت اذان گویی اش عمل خواهد کرد و به طرفداری از مردم، به نیابت از مادران داغ جوان دیده، هزینه خاطیان را از این تیربون بالا خواهیم برد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
ناشناس
تانام حسین وعاشورای حسین هست هیچ احدی یاکشوری هیچ غلطی نمی تواند بکند خون حسین خون عشق ودلدادگی است
در حاشیه