راه‌اندازی نمایشگاه رونق تولید در گیلان

رئیس سازمان صمت گیلان گفت: دومین نمایشگاه فرصت‌های ساخت داخل و رونق تولید در گیلان از ۲۳ تا ۲۶ آذرماه راه اندازی می‌شود.

راه‌اندازی نمایشگاه رونق تولید در گیلان

به گزارش ۸دی، رئیس سازمان صمت گیلان اظهار کرد: دومین نمایشگاه فرصت‌های ساخت داخل و رونق تولید در گیلان از ۲۳ تا ۲۶ آذرماه راه اندازی می‌شود. این نمایشگاه در محل دایمی نمایشگاه‌های بین المللی گیلان با هدف تقویت توان تولید داخل و رفع نیاز‌های فناورانه صنایع، فعال کردن ظرفیت‌های ساخت، رفع نیاز‌های فناورانه بخش صنعت، معدن و کاهش وابستگی به خارج و دستیابی به خودکفایی در این حوزه برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه تشکل‌ها و ادارات پشتیبان صنایع نیز در این نمایشگاه حضور دارند ادامه داد: در این نمایشگاه، از یک سو، واحد‌های تولیدی دارای نیاز‌های فناورانه که بخشی از قطعات، تجهیزات و مواد اولیه خود را از خارج از کشور وارد می‌کنند و از سوی دیگر، شرکت‌های سازنده قطعات، تجهیزات و واحد‌های دانش بنیان و مراکز علمی می‌توانند از این فرصت برای رفع مشکلاتشان بهره‌مند شوند.

فرهاد دلق پوش با بیان اینکه مشوق‌هایی برای حضور واحد‌های صنایع کوچک و متوسط استان در نظر گرفته شده است، گفت: متقاضیان ثبت نام در این نمایشگاه می‌توانند از طریق شرکت مجری نمایشگاه (شرکت فرانگران) اقدام کنند.

https://guilan.iribnews.ir/files/fa/news/1400/7/22/7113741_174.jpg

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه