جوانان هیأتی و بسیجی رشت دست ما را در کمسیون فرهنگی بگیرند/ روابط عمومی شورا ضعیف بود

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای رشت گفت: انتظار داریم این جوانان خوش ذوق و پر انرژی دست ما را در کمسیون فرهنگی بگیرند و با ارائه پیشنهادات و طرح های خود به رشد و تعالی شهر کمک کنند.

جوانان هیأتی و بسیجی رشت دست ما را در کمسیون فرهنگی بگیرند/ روابط عمومی شورا ضعیف بود

مظفر نیکومنش نودهی در گفتگو با خبرنگار سرویس فرهنگی ۸دی نیوز به مباحث شهرداری رشت و مشکلاتی که برای انتخاب شهردار پیش آمده اشاره و اظهار کرد: هر کسی برابر قانون می تواند شهردار شود مگر اینکه شرایط لازم را نداشته باشد و تأیید صلاحیت نشود.

عضو شورای اسلامی شهر رشت ادامه داد: هرگاه پنج نفر از اعضای شورا شخصی را توانا در شهردار شدن دیدند، آن فرد می تواند کاندیدای شهرداری شود و کسی که در نهایت اکثریت آرا را کسب نمود شهردار می شود.

شهردار رشت هفته آینده انتخاب می شود

نیکومنش نودهی با شاره به انتخاب شهردار رشت در هفته آینده افزود: دنبال فردی هستیم که از هم از نظر مدیریت و هم از نظر سوابق شایسته مردم رشت برای شهرداری باشد.

وی تمامی اعضای شورا را نیروهایی با تجربه و متخصص دانست و خاطرنشان کرد: همه کشمکش های اعضای شورا این است که در شهر حرکت های خیر و مفیدی انجام شود.

روابط عمومی شورای شهر رشت ضعیف بود

عضو شورای اسلامی شهر با ابراز نگرانی از رسانه ای شدن برخی نشستهای محرمانه اعضای شورا، تأکید کرد: اگر جلسات غیر علنی شورای شهر در رسانه ها منتشر می شود دلیل ضعف در روابط عمومی شورا بود.

وی افزود: عدم هماهنگی روابط عمومی با سایتها که حتی نشستی هم با رسانه ها نگذاشته اند، قدری کارها را سخت و دشوار می کند.

nikoomanesh

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر رشت با اشاره به مسائل مختلف شهر و مخصوصا برنامه های فرهنگی شورا خاطرنشان کرد: از آنجایی که مسلمان و شیعه هستیم و اعتقاداتی هم داریم باید جامعه را به سمت ایده آل های مذهبی و فرهنگی پیش ببریم.

جوانان هیأتی و بسیجی رشت دست ما را در کمسیون فرهنگی بگیرند

وی با ابراز گلایه از برخی جوانان هیأتی و متفکران دغدغه‌مند پایگاه های بسیج، مساجد و کانون های فرهنگی شهر بیان نمود: انتظار داریم که این جوانان خوش ذوق و پر انرژی که زحمات بسیار ارزشمندی می کشند، منتظر دعوتنامه نباشند زیرا شورا متعلق به خود آنان است و دست ما را در کمسیون فرهنگی بگیرند و با ارائه پیشنهادات و طرح های خود به رشد و تعالی شهر کمک کنند.

نیکومنش نودهی به بخشی از برنامه های این کمسیون اشاره کرد و گفت: در نظر داریم با برگزاری کلاسهایی آموزشی زیرسازی مناسبی در خصوص ماهواره و مضرات آن برای خانواده ها داشته باشیم.

چرا باید آمار طلاق در رشت اینقدر زیاد باشد؟

عضو شورای شهر رشت همچنین از اوضاع فرهنگی شهر رشت و بیتوجی برخی ها اظهار نگرانی و چند دغدغه مطرح کرد: چرا نباید پیست دوچرخه و اسب سواری برای اوقات فراغت جوانان داشته باشیم؟ شهرداری این همه اتاق دارد، چرا نباید در این اتاق ها(در ساعات غیر اداری) مشاوره رایگان خانواده و مذهبی بگذاریم؟ چرا باید آمار طلاق در رشت اینقدر زیاد باشد؟

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر رشت با بیان اینکه مساجد و حسینیه ها ظرفیت بسیار بالایی برای جهش فرهنگی در شهر دارند، ابراز نمود: می توان از طلبه های جوان و توانای حوزه های علمیه برای پیشرفت مذهبی شهر استفاده کرد.

وی در پایان به دهه فجر اشاره کرد و بیان نمود: به امید برنامه های بسیار متنوعی در دهه فجر امسال برگزار خواهیم کرد زیرا هرچه داریم از برکت امام خمینی(ره) و شهدای گرانقدر است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
گمنام
آقای نیکومنش این همه بچه های فرهنگی اومدند شورا و یا حتی تو جلسه کمیسیون شما کدوم یکیشون رو تحویل گرفتید که حالا براشون دعوت نامه صادر می کنید........؟؟
هییت ولایت
اقای نیکومنش از شما بابت پیگیری برکناری مدیر قبلی و انتصاب برادر بسیجی و هییتی علی قانع تشکر میکنیم....خوشبختانه با ورود مدیر جدید دست بعضی رانت خوارا علی الخصوص حامیان فتنه قطع شد.
سرباز ولایت
احسنت به جناب نیکومنش و مدیر سازمانشون برادربسیجی علیرضا قانع
فرهاد علیپور
اقای نیکومنش هییتی و بسیجی دودوبرت زیادن....از همون ها استفاده کن بقیه پیشکش.....قانع چه مشکلی داش ک از کمیسیون برداشتین؟؟مگه بسیجی نبود؟؟؟؟؟؟
در حاشیه