نماینده مردم شهرستان‌های رشت و خمام در مجلس؛

مجلس از فعالیت‌های کارآفرینی حمایت می‌کند/ رهایی از معضل بیکاری با حمایت از تولید ملی

احمدی سنگری رهایی از معضل بیکاری با حمایت از تولیدات ملی را مورد تاکید قرار داد و گفت: از فعالیت‌های کارآفرینی که به توسعه اشتغال کشور کمک می‌کند حمایت می‌کنیم.

مجلس از فعالیت‌های کارآفرینی حمایت می‌کند/ رهایی از معضل بیکاری با حمایت از تولید ملی

به گزارش ۸دی،محمدرضا احمدی سنگری یکی از مهم‌ترین روش‌ها برای مقابله با معضل بیکاری را حمایت و پشتیبانی از فعالیت‌های کارآفرینی عنوان کرد و اظهار داشت: تمام تلاش ما این است که بتوانیم از فعالیت‌های کارآفرینی که به توسعه اشتغال کشور کمک می‌کند حمایت کنیم.

نماینده مردم شهرستان‌های رشت و خمام در مجلس ظرفیت‌های بالای استان گیلان و ضرورت استفاده از آن برای توسعه اشتغال و کارآفرینی را مورد تاکید قرار داد و تصریح کرد: اجرای طرح‌های اشتغالزایی و توسعه هر چه بیشتر فضای کسب و کار از جمله موضوعاتی است که دولت و مجلس روی آن تاکید ویژه دارند.

احمدی سنگری نامگذاری امسال به نام سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها توسط مقام معظم رهبری و ضرورت رفع موانع موجود در مسیر تولید و اشتغال را متذکر شد و ابراز داشت: برای افزایش فعالیت‌های اشتغالزایی با رویکرد کارآفرینی ما به آموزش مهارت‌های آن نیاز داریم که باید در دستور کار قرار گیرد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس حمایت و پشتیبانی تمام دستگاه‌ها به ویژه حوزه‌های مرتبط در بحث ارائه آموزش‌های مهارتی منجر به شغل را خواستار شد و تصریح کرد: کارآفرینان در توسعه فضای کسب و کار و رونق اقتصادی نقش بسیار مؤثری دارند و باید از ظرفیت آنان برای ایجاد اشتغال استفاده کرد.

وی رهایی از معضل بیکاری جوانان و اشتغالزایی با حمایت از تولیدات ملی طبق تاکیدات مقام معظم رهبری در طلیعه امسال را مورد اشاره قرار داد و افزود: اگر بخواهیم کشوری قوی و توسعه‌یافته داشته باشیم لازمه تحقق این امر داشتن اقتصادی قوی، خودکفا و پیشرفته همراه با حمایت همه جانبه از تولید ملی است.

عضو مجمع نمایندگان گیلان مهم‌ترین نقطه قوت دولت در برنامه کلی آن را تکیه بر توان داخلی و ظرفیت‌های درون کشور دانست و خاطرنشان کرد: ظرفیت صنعتی در گیلان فراهم است اما به دلیل عدم توجه به آن، همواره استان با مشکلات فراوانی در حوزه صنعت روبه‌رو بوده که لازم است مشکلات و موانع این بخش مورد واکاوی قرار گیرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه