فرماندار آستانه اشرفیه:

اجرایی شدن سریع‌تر پروژه کمربندی کیاشهر/ شهردار جدید تکریم مردم را اولویت قرار دهد

فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه اجرای سریع‌تر پروژه کمربندی را از جمله نیازهای اساسی بندر کیاشهر اعلام کرد و گفت: از شهردار جدید بندر کیاشهر انتظار داریم احترام و تکریم مردم را در اولویت کار خود قرار دهد.

اجرایی شدن سریع‌تر پروژه کمربندی کیاشهر/ شهردار جدید تکریم مردم را اولویت قرار دهد

به گزارش ۸دی،«حمید رضایی» امروز در جلسه معارفه شهردار جدید بندر کیاشهر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایام هفته دفاع مقدس و شهدای بندر کیاشهر اظهار داشت: شهدا با نثار خون و هستی خود از دین و میهن اسلامی ما دفاع کردند و نگذاشتند ذره‌ای از خاک ما به دست دشمن بیافتد.

وی شروع سال تحصیلی جدید را هم به تمام علم آموزان، معلمان، فرهنگیان، دانش آموزان و اولیاء آنان تبریک گفت و یادآور شد: به برکت استقرار نظام جمهوری اسلامی مردم در اداره کشور و تصمیم گیری‌ها دخیل هستند و در همه جا خدمتگذارنشان را خودشان انتخاب می‌کنند.

رضایی با بیان اینکه خوشبختانه در خرداد امسال یک انتخابات پرشور در سراسر کشور از جمله در آستانه‌اشرفیه برگزار شد تصریح کرد: ما در آستانه‌اشرفیه سه انتخابات را برگزار کردیم و میان دوره ای مجلس را هم داشتیم و انتخابات نیز در سلامت و امنیت کامل برگزار شد و بدون شک این موفقیت در سایه همدلی همه به دست آمد.

وی ضمن تشکر و تقدیر از اعضای شورای کیاشهر که در زمان کوتاهی با وحدت و همدلی شهردار جدید را انتخاب کردند ابراز داشت: با اتحاد شورای اسلامی امروز شاهد معارفه شهردار جدید بندر کیاشهر هستیم و امیدوارم شهردار جدید بتواند بخش قابل توجهی از مطالبات مردم را پاسخ داده و برآورده کند.

فرماندار آستانه‌اشرفیه پیشینه فرهنگی، گردشکری و تاریخی بندر کیاشهر و ظرفیت‌های بالایی آن را متذکر شد و افزود: باید با برنامه‌ریزی درست و عملیاتی از این ظرفیت‌ها را در راستای توسعه پایدار شهری استفاده کنیم که این هدف در بستر تعامل مجموعه شهرداری و شورای اسلامی با همه دستگاه‌های اجرایی محقق می‌شود.

رضایی با بیان اینکه در حوزه شهری باید ابتدا اولویت‌ها مشخص شوند اذعان کرد: بحث عمران شهری و پسماند دو موضوعی است که هر مدیری باید به آن توجه ویژه داشته باشد از طرفی ما هم امسال برای انجام این امورات در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان حدود چهار میلیارد تومان اعتبار را به شهرداری کیاشهر اختصاص داده‌ایم.

فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه پیشرفت‌های بندر کیاشهر در سال‌های را متذکر شد و عنوان کرد: در حال حاضر مردم برای گرفتن پروانه کاربری‌ها و طرح جامع شهری مشکل دارند و از آنجا که شورای شهر نماینده مردم هستند باید مطالبات مردم را پیگیری کنند و ضمن مساعدت و کمک به آنان امانت‌دار باشند.

وی با تاکید بر اینکه برای اصلاح طرح جامع شهری نشست‌هایی برگزار شده و این طرح به زودی ابلاغ می‌شود تصریح کرد: بخش عمده‌ای از مشکلات مردم در طرح جدید حل شده است علاوه بر اینها در کنار رفع مشکلات مردم، درآمد پایدار شهری نیز از طریق صدور پروانه‌ها افزایش پیدا می‌کند.

فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه اجرای سریع‌تر پروژه کمربندی کیاشهر را از جمله نیازهای اساسی آن برای کاهش بار ترافیکی به داخل شهر اعلام کرد و یادآور شد: تکریم و احترام به مردم و تعامل با دستگاه‌های اجرایی و شورا از دیگر مواردی است که انجام آن را از شهردار جدید بندر کیاشهر انتظار داریم زیرا مردم ولی نعمت ما هستند و باید تکریم، احترام و پاسخ اقناعی به آنان در دستور کار قرار گیرد.

منبع: شبستان

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه