امام‌جمعه رودسر:

اقتدار نظامی ایران نظام سلطه را به چالش کشیده است

امام‌جمعه رودسر با اشاره به اینکه اقتدار نظامی ایران هراس به دل دشمنان افکنده و جرات تجاوز به کشورمان را از آن‌ها، گفت: امروز نیروهای مسلح ما در هوا، دریا و زمین با صنایع موشکی خود همه نظام سلطه را به چالش کشیده است.

اقتدار نظامی ایران نظام سلطه را به چالش کشیده است

به گزارش ۸دی،حجت‌الاسلام تقی روحانی در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این شهر در مسجد ملاامیرا با اشاره به سخنرانی کوبنده رئیس‌جمهور در مجمع عمومی سازمان ملل به صورت مجازی اظهار کرد: شیطان بزرگ در کشور خودش از زبان رئیس جمهور ایران مواضع ملت ما را شنید باید بداند اگر با زبان زور و تهدید با ملت ایران سخن بگویید یقیناً در مقابل زور و تهدیدی قویتر را خواهد شنید.

وی با اشاره به آغاز جنگ تحمیلی در ۳۱ شهریور ماه ۱۳۵۹ با حمله ارتش عراق به مرزهای غرب و جنوب کشور افزود: صدام حسین رئیس‌جمهور عراق آمده بود تا یک هفته‌ای با جنگ انقلاب اسلامی که نوپا بود را نابود کند اما با ایستادگی ملت غیور و شجاع ایران از همه ادیان و اقشار که کنار هم جنگیدند دو هزار و ۸۷۷ روز به طول انجامید.

امام‌جمعه رودسر با بیان اینکه شیرمردان دفاع مقدس با تمام قوا در کنار نیروهای مسلح به میدان آمدند تا با دست خالی و قدرت ایمان از اسلام و آب و خاک کشورمان حراست و پاسداری کنند، تصریح کرد: رزمندگان اسلام با تجهیزات محدود در مقابل ارتش کاملاً مجهز شده عراق که توسط چهل کشور قدرتمند جهان پشتیبانی می شد شجاعانه مقاومت کردند و جنگیدند و اجازه ندادند که یک وجب از خاک کشورمان به دست دشمن بیفتد.

وی با مقایسه قدرت تسلیحاتی و موشکی ایران در دوران دفاع مقدس تا به امروز گفت: دفاع مقدس فرصت و پشتوانه ای شد تا امروز شاهد اقتدار دفاعی کشور باشیم و زمانی که نیروهای نظامی ایران در روزهای نخست جنگ تحمیلی گلوله های جیره بندی به دست رزمندگان اسلام می‌داد امروز دارای اداوات و ابزار نظامی پیشرفته‌ای است.

روحانی با اشاره به اینکه اقتدار نظامی ایران هراس به دل دشمنان افکنده و جرات تجاوز به کشورمان را از آن‌ها گرفته است، افزود:امروز نیروهای مسلح ما در هوا، دریا و زمین با صنایع موشکی خود همه نظام سلطه را به چالش کشیده است.

وی با اشاره به پیشرفت‌های چشم گیر ایران در حوزه نظامی و درس عبرت گرفتن دشمنان از هشت سال دفاع مقدس ملت ایران بیان کرد:امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی است که سرنوشت منطقه را روشن و تعیین می کند اگر نگاه چپ به این آب و خاک شود پاسخی محکم تر از هشت سال دفاع مقدس دریافت خواهند کرد.

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه