مدیر مرکز رشد واحدهای فناور پارک علم و فناوری گیلان:

مرکز رشد آستارا ایده‌های نوآورانه قابل تجازی‌سازی را حمایت می‌کند

مدیر مرکز رشد واحدهای فناور گیلان گفت: مرکز رشد واحدهای فناور بندر آستارا طرح‌ها و ایده‌های نوآورانه قابل تجاری‌سازی پذیرش می‌کند.

مرکز رشد آستارا ایده‌های نوآورانه قابل تجازی‌سازی را حمایت می‌کند

به گزارش ۸دی،«بهاره پورمرادی» با بیان‌ اینکه مرکز رشد واحدهای فناور بندر آستارا طرح‌ها و ایده‌های نوآورانه قابل تجاری‌سازی پذیرش می‌کند، اظهارداشت: همه دانش‌پژوهان و نوآوران که دارای طرح‌ها و ایده‌های نو در زمینه‌های مختلف علوم مهندسی می‌باشند، می‌توانند طرح‌ها و ایده‌های خود جهت نمونه‌سازی و عملیاتی شدن به مرکز رشد واحدهای فناور بندر آستارا تحویل دهند.

 وی تصریح کرد: فناوری اطلاعات و ارتباطات، الکترونیک و مکانیک و کشاورزی، سلامت و گیاهان دارویی، مدیریت صادرات، صنعت و الگوهای نوین کسب و کار محورهای پذیرش طرح‌ها و ایده‌ها می‌باشد.

مدیر مرکز رشد واحدهای فناور پارک علم و فناوری گیلان افزود: مرکز رشد واحدهای فناور پارک علم و فناوری گیلان در راستای حمایت طرح‌ها و ایده‌ها؛ خدماتی همچون دفتر کار مستقل با امکانات، تسهیلات رایگان و ارزان قیمت، معافیت مالیاتی، کارگاه‌های آموزشی توانمندسازی آموزش و مالی را به صاحبان طرح‌ها و ایده‌ها ارائه می‌دهد.

پورمرادی گفت: علاقه‌مندان برای ارائه طرح‌ها و ایده‌های خود می‌توانند به آستارا – فلکه گاز – پشت اداره کتابخانه عمومی – مرکز رشد واحدهای فناور بندر آستارا مراجعه و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های مرکز ۰۱۳-۴۴۸۳۷۸۰۲- ۱و۴۴۸۳۷۸۰۰-۰۱۳ و شماره ۰۹۱۱۹۸۱۳۰۴۶ مهدی نوری تماس بگیرند.

مدیر مرکز رشد واحدهای فناور پارک علم و فناوری گیلان، حمایت از طرح‌ها و ایده‌ها را از مهم‌ترین فعالیت‌های پارک علم و فناوری دانست و خاطرنشان‌کرد: پارک و علم فناوری گیلان در راستای حمایت از طرح‌ها و ایده‌های نوآورانه قابل تجاری‌سازی از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه