۶ بازیکن به تیم فوتبال شهرداری آستارا پیوستند

۶ بازیکن جدید به تیم فوتبال شهرداری بندرآستارا پیوستند تا در رقابت های فصل آتی لیگ دسته اول، با پیراهن این تیم در میادین حضور یابند.

۶ بازیکن به تیم فوتبال شهرداری آستارا پیوستند

به گزارش ۸دی،مسئولان باشگاه شهرداری بندرآستارا که با خدمت گرفتن فرشاد پیوس به عنوان سرمربی فعالیت خوبی در بازار نقل و انتقالات داشتند، با امید قربانی ، مجتبی مبوب مجاز، حسین شهریاری ، احسان ضیایی، احسان پیرهادی و محمدحسین خسروی به توافق رسیدند.

با توجه به توافقات انجام شده ، امید قربانی مدافع فصل گذشته تیم مس‌ شهربابک که با این تیم به لیگ یک صعود کرد، به مدت یک فصل به تیم شهرداری آستارا پیوست. این بازیکن پیشتر سابقه حضور در تیم های داماش گیلان ، استقلال جنوب تهران و صبای قم را نیز در کارنامه دارد.

جذب بازیکن سابق استقلال تهران توسط شهرداری آستارا

مجتبی محبوب مجاز هافبک هجومی فصل گذشته تیم هوادار تهران نیز با عقد قراردادی رسمی به مدت یک فصل به تیم شهرداری آستارا پیوست. این بازیکن سابقه حضور در تیم های استقلال تهران ، مس کرمان ، مس رفسنجان ، نساجی مازندران ، پاس همدان ، مس سرچشمه ، بادران تهران و سپیدرود رشت را نیز دارد.

محبوب مجاز فصل گذشته با به ثمر رساندن ۴ گل و ۱۱ پاس گل به عنوان یک هافبک نفوذی، نقش بسزایی در صعود تیم هوادار تهران به لیگ برتر داشت تا دومین صعود خود بعد از تیم نساجی مازندران را با تیم هوادار از لیگ یک به لیگ برتر فوتبال ایران تجربه کند.

همچنین محمدحسین خسروی هافبک فصل گذشته مس‌ کرمان نیز از دیگر بازیکنان جذب شده شهرداری آستارا است که عضویت در تیم نیروی زمینی تهران را در کارنامه دارد و به عنوان بازیکن سهمیه زیر ۲۳ سال در لیست تیم شهرداری بندرآستارا قرار گرفت.

احسان پیرهادی مهاجم فصل گذشته بادران تهران دیگر بازیکنی است که با عقد قراردادی رسمی به تیم فوتبال شهرداری بندرآستارا پیوست که این مهاجم نیز، سابقه حضور با تیم های استقلال تهران ، نساجی مازندران و سیاه جامگان مشهد در لیگ برتر را دارد و همچنین سابقه بازی در تیم های پاس همدان ، مس رفسنجان و سپیدرود رشت را نیز دارد .

جذب ۲ دروازبان جدید توسط شهرداری آستارا 

حسین شهریاری دروازبان فصل گذشته تیم فوتبال مس کرمان نیز، با عقد قراردادی رسمی به تیم شهرداری بندر آستارا پیوست که این دروازبان سابقه عضویت در تیم فجر شهیدسپاسی شیراز را نیز در کارنامه خود دارد.

همچنین احسان ضیایی سیکارودی دروازبان فصل گذشته تیم خیبر خرم آباد با عقد قراردادی یک ساله، به تیم فوتبال شهرداری بندرآستارا پیوست که وی سابقه بازی در تیم های نیروی زمینی تهران ، داماش گیلان و گل ریحان البرز را نیز در کارنامه خود دارد .

پیش از این نیز، حبیب افرا مدافع فصل گذشته تیم شهرداری بندرعباس، علیرضا مصطفایی هافبک فصل گذشته تیم چوکای تالش ، عرفان شمخانی مهاجم فصل گذشته تیم فوتبال چوکا تالش ، امید قربانی مدافع تیم فوتبال مس شهر بابک و امید سام کن مدافع شاهین بوشهر به تیم شهرداری بندرآستارا پیوسته بودند.

همچنین محمد آزادطلب مدافع ، محمد ابراهیم زاده هافبک، جابر نصیری هافبک و امین حقده کاپیتان و بازیکنان فصل گذشته تیم فوتبال شهرداری بندرآستارا با حضور در دفتر باشگاه ، قرارداد خود را با این تیم تمدید کردند تا فصل آینده نیز این چهار بازیکن با پیراهن شهرداری بندرآستارا در لیگ دسته اول حضور یابند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه