تذکر کوچکی‌نژاد در صحن علنی مجلس:

گزارش‌های کمیسیون‌ها با تأخیر زیاد به مجلس ارائه می‌شود

نماینده مجلس یازدهم با انتقاد از دیر ارائه شدن گزارش کمیسیون‌ها در صحن مجلس تاکید کرد که گزارش‌ها باید با فاصله کم در صحن قرائت و راهکارها به سرعت اجرایی شود.

گزارش‌های کمیسیون‌ها با تأخیر زیاد به مجلس ارائه می‌شود

به گزارش ۸دی،جبار کوچکی نژاد نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی امروز (چهارشنبه ۱۷ شهریور ماه) در جلسه علنی مجلس و بعد از قرائت گزارش کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در باره حادثه انفجار و آتش سوزی در کلینیک سینامهر تهران در اخطاری اظهار داشت: ۴۷۰ روز از بروز این آتش سوزی که ۱۹ نفر در آن حادثه کشته شده‌اند می‌گذرد و امروز گزارش کمیسیون بهداشت از حادثه‌ای که در ۱۰ تیر سال ۱۳۹۹ به وقوع پیوسته در صحن علنی قرائت شد.

وی افزود: هیأت رئیسه مجلس می‌توانست طبق اختیارات خود گزارشات سریع را جهت قرائت در صحن علنی مجلس در دستورکار قرار دهد تا نمایندگان از دستگاه‌های اجرایی و به ویژه وزارت بهداشت پاسخ بخواهیم.

نماینده رشت در مجلس گفت: باید بخش‌هایی که حساسیت زیادی در کشور دارند و تخلفاتی در آن صورت گرفته سریعا گزارشات در این باره از سوی مجلس تهیه شده و در صحن علنی قرائت شود. این درحالی است که کمیسیون بهداشت در قرائت گزارش خود در باره علل حوادث آتش سوزی و انفجار در کلینیک سینامهر تهران راهکارهای خوبی را پیشنهاد داده است که باید خیلی سریع مشکلات مرتبط با این موضوع در کلینیک‌های مشابه رفع شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه