رئیس اداره منابع طبیعی بندر آستارا خبر داد:

رفع تصرف ۸۰۱ متر مربع از اراضی ملی در آستارا

رئیس اداره منابع طبیعی بندر آستارا از رفع تصرف ۸۰۱ مترمربع از اراضی ملی در شهرستان آستارا و دستگیری ۲ نفر در این رابطه خبر داد.

رفع تصرف ۸۰۱ متر مربع از اراضی ملی در آستارا
به گزارش ۸دی،«محمدجعفر گل‌محمدی» از رفع تصرف ۸۰۱ مترمربع از اراضی ملی در شهرستان آستارا و دستگیری ۲ نفر در این رابطه خبر و اظهارداشت:عوامل یگان حفاظت اداره منابع طبیعی و آبخیزداری آستارا ۸۰۱ مترمربع از اراضی ملی این شهرستان را درمنطقه شهرک‌هجرت رفع تصرف کردند.
وی با بیان اینکه در این رابطه ۲ نفر از افرادی که اقدام به تصرف اراضی ملی کرده بودند با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند، تصریح‌کرد: در رفع تصرف اراضی ملی چهار نفر از عوامل یگان حفاظت شهرستان آستارا واحد بهارستان مشارکت داشتند.

گل‌محمدی با بیان‌اینکه شهرستان آستارا ۴۰ هزار هکتار اراضی جنگلی دارد، گفت: همچنین متخلفان با ساخت کوره‌های زغال در جنگل‌ها، علاوه بر از بین بردن درختان، به محیط زیست لطمه می‌زنند که برخورد قانونی با این افراد در دستور کار اداره منابع طبیعی و آبخیزداری بندر آستارا است.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری بندر آستارا خاطرنشان کرد: از مردم و دهیاران انتظار داریم درصورت مشاهده هرگونه تصرف و قطع اشجار آن را با سامانه ۱۵۰۴ در میان بگذارند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه