رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران بندر آستارا:

۹۰ درصد خانواده‌های شهدا و جانبازان آستارا واکسینه شدند

رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران بندر آستارا گفت: ۹۰ درصد خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و آزادگان آستارا با دریافت هر ۲ مرحله واکسن علیه بیماری کووید ۱۹ واکسینه شدند.

۹۰ درصد خانواده‌های شهدا و جانبازان آستارا واکسینه شدند
به گزارش ۸دی،«نصرالله شمس»  اظهارکرد: ۸۰۰ نفراعم از خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و آزادگان جامعه هدف این نهاد در آستارا هستند.

وی با بیان‌اینکه ۹۰ درصد خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و آزادگان این شهرستان با دریافت هر ۲ مرحله واکسن علیه بیماری کووید ۱۹ واکسینه شدند، افزود: تزریق واکسن به مابقی افراد در پایگاه‌های واکسیناسیون ادامه دارد.

رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران بندر آستارا بیشترین واکسن تزریق شده به خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و آزادگان شهرستان آستارا را از نوع برکت و سینوفارم دانست و تصریح‌کرد: به ۵ نفر از جانبازان ۷۰ درصد نیز واکسن اسپوتنیک‌وی تزریق شد.

شمس با اشاره به اینکه به ۹۸ درصد جانبازان ۵۰ تا ۷۰ درصد آسترازنکا تزریق شد، گفت: به جانبازان ۲۵ درصد تا ۵۰ درصد نیز واکسن‌های برکت و سینوفارم تزریق شد.

رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران بندر آستارا خاطرنشان‌کرد: تزریق واکسن کرونا یکی از اصلی‌ترین اقدامات در مقابل این بیماری است اما رعایت پروتکل‌ها از جمله استفاده از ماسک، رعایت فاصله اجتماعی، پرهیز از ترددهای غیرضروری، عدم حضور در مراکز و اماکن شلوغ و … به اندازه واکسن اهمیت دارد.

منبع: شبستان

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه