رئیس مرکز علمی-کاربردی بندر آستارا خبر داد:

تمدید مهلت ثبت‌نام مرکز علمی-کاربردی بندر آستارا

رئیس مرکز علمی-کاربردی بندر آستارا از تمدید مهلت ثبت‌نام دوره‌های کاردانی و کارشناسی مرکز علمی-کاربردی بندر آستارا خبر داد.

تمدید مهلت ثبت‌نام مرکز علمی-کاربردی بندر آستارا
به گزارش ۸دی،«گیتی امامی» اظهارکرد: مهلت ثبت‌نام دوره‌های کاردانی و کارشناسی مرکز علمی-کاربردی بندر آستارا برای ورودی مهرماه سال ۱۴۰۰ تمدید شد.

رئیس مرکز علمی-کاربردی بندر آستارا با بیان‌ اینکه زمان ثبت‌نام در این مرکز تا ۷ شهریور تمدید شده است، افزود: متقاضیان باید پس از مطالعه‌ی دقیق دفترچه راهنما و فراهم کردن مدارک و اطلاعات مورد نیاز اعلام شده، به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

وی با اشاره به اینکه امسال نیز از ۲۴ تا ۳۱ مرداد ثبت‌نام این مرکز برای جذب دانشجویان جدید انجام شد، تصریح کرد: تمدید زمان ثبت‌نام به علت استقبال دانشجویان از رشته‌های مرکز بود.

امامی گفت: متقاضیان هنگام ثبت‌نام باید شناسنامه، کارت ملی، پایان خدمت(برای آقایان) و آخرین مدرک تحصیلی را به همراه داشته باشند.

رئیس مرکز علمی-کاربردی بندر آستارا با بیان‌اینکه دستیاری مشاغل حقوقی، حرفه‌ای بازرگانی- امور گمرکی، مدیریت خدمات بندری، فنی عمران- امور پیمان‌ها، معماری- معماری شهری، تجهیزات و ماشین‌آلات بندر و فناوری اطلاعات- اینترنت و شبکه‌های گسترده را رشته‌های کاردانی این مرکز عنوان کرد و افزود: خدمات حقوقی ثبت و دفاتر اسناد رسمی، امور گمرکی، مهندسی فناوری اطلاعات و مهندسی فناوری عمران- ساختمان‌سازی رشته‌های مقطع کارشناسی این مرکز هستند.

امامی خاطرنشان‌کرد: حدود ۵۰ مدرس با مرکز علمی- کاربردی بندر آستارا همکاری دارند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه