سرپرست جمعیت هلال‌احمر آستارا:

بیش از ۳ هزار نفر از خدمات طرح نذر سلامت هلال‌احمر بهره‌مند شدند

سرپرست جمعیت هلال‌احمر آستارا گفت: در دهه اول ماه محرم، سه هزار و ۲۰۰ نفر از خدمات طرح نذر سلامت جمعیت هلال‌احمر بندر آستارا بهره‌مند شدند.

بیش از ۳ هزار نفر از خدمات طرح نذر سلامت هلال‌احمر بهره‌مند شدند
به گزارش ۸دی،«بابک حیدرزاده»  اظهارکرد: اعضای جوانان در طرح نذر سلامت به غربالگری، تب سنجی، همکاری در ضدعفونی اماکن قبل و بعد از مراسم، تعیین فاصله‌گذاری استقرار عزاداران، توزیع ماسک، کنترل پوشش ماسک و همچنین ارائه توصیه‌های بهداشتی لازم به عزاداران پرداختند.
وی با بیان‌ اینکه در دهه اول ماه محرم، سه هزار و ۲۰۰ نفر از خدمات طرح نذر سلامت بهره‌مند شدند، افزود: در طرح نذر سلامت ماه محرم ۹ نفر از داوطلبین جمعیت هلال‌ احمر متشکل از آقا و خانم در مساجد امام سجاد(ع)، محمدرسول الله(ص)، جامع روستای ویرمونی، مسجد صاحب الزمان(عج) و جامع آستارا مشارکت داشتند.

سرپرست جمعیت هلال‌احمر بندر آستارا به غربالگری سه‌هزار و ۶۴۶ نفر در مرز زمینی آستارا در مرداد ماه سال جاری اشاره کرد و گفت: روزانه به طور میانگین یکصد نفر از اتباع کشورهای خارجی که از مرز زمینی آستارا قصد ورود به کشورمان را دارند توسط داوطلبین جمعیت هلال‌احمر غربالگری می‌شوند.

حیدرزاده با اشاره به اجرای طرح نذر آب ۴ جهت جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای استان‌های جنوبی کشور که دچار کم‌آبی هستند توسط جمعیت هلال‌احمر آستارا و با همکاری داوطلبین و خیرین، تصریح‌کرد: در قالب این طرح کمک‌های نقدی به منظور تهیه تانکر آب، آب‌معدنی، وسایل بهداشتی و مواد غذایی جمع‌آوری می‌شود.

سرپرست جمعیت هلال‌احمر بندر آستارا با بیان‌اینکه تاکنون مردم و خیرین شهرستان در قالب این طرح چهار میلیون و ۲۵۰ هزار تومان کمک کرده‌اند، خاطرنشان‌کرد: خیران و شهروندان می‌توانند با واریز کمک‌های نقدی به شماره حساب ۴۹۷۸۶۴۸۰۳۲  و شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۵۲۳۳۵۷۰۸۳ و شماره شبا۱۸۰۱۲۰۰۲۰۰۰۰۰۰۴۹۷۸۶۴۸۰۳۲ IR نزد بانک ملت و اهدای فیش واریزی به جمعیت هلال‌احمر آستارا در این امر خیر سهیم باشند.

منبع: شبستان

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه