راه اندازی ۳ بیمارستان صحرایی در گیلان

معاون درمانی علوم پزشکی گیلان گفت: با توجه به افزایش تعداد بیماران بستری ظرفیت‌های بیمارستانی استان پُر شده است به همین منظور و برای ارائه خدمات بهتر راه اندازی سه بیمارستان در گیلان در دستور کار قرار دارد.

راه اندازی ۳ بیمارستان صحرایی در گیلان

به گزارش ۸دی،انوش دهنادی مقدم با اشاره به آخرین آمارهای کرونایی در استان گیلان، اظهار کرد: مجموع بستری‌های کرونایی در بیمارستان‌های استان گیلان دو هزار و ۶۱ نفر است.

وی با بیان اینکه در شبانه روز گذشته ۳۲۱ بیمار جدید کرونایی در بیمارستان‌های استان بستری شدند، گفت: این نشان دهنده این است که این بیماری همچنان در استان گیلان در حال فعالیت است.

معاون درمانی علوم پزشکی گیلان به وخامت حال ۳۲۷ بیمار کرونایی اشاره کرد و افزود: متأسفانه تعداد فوتی‌های کرونایی در گیلان همچنان دو رقمی است و در شبانه روز گذشته ۴۱ بیمار کرونایی را از دست داده ایم.

وی با تأکید بر اینکه تنها راهکار مقابله با این ویروس که هم سرعت سرایت و قدرت کشندگی بالایی دارد رعایت دستور العمل های بهداشتی، پرهیز از ترددهای غیر ضرور، عدم شرکت در دورهمی ها و تجمعات است، ادامه داد: همه شهروندان باید توصیه‌های را رعایت کنند.

دهنادی مقدم در ادامه با بیان اینکه با توجه به افزایش تعداد بیماران بستری ظرفیت‌های بیمارستانی گیلان پُر شده است، گفت: به همین منظور و برای ارائه خدمات بهتر راه اندازی سه بیمارستان در گیلان در دستور کار قرار دارد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه