فرمانده انتظامی شهرستان بندرانزلی خبرداد:

دستگیری یک باند سارقان منزل در انزلی

​جوانمردی با اعلام خبر دستگیری یک باند سه نفره سارقان منازل و کش‌روزن در انزلی گفت: این سارقان پس از اعتراف به چهار فقره سرقت روانه زندان شدند.

دستگیری یک باند سارقان منزل در انزلی

به گزارش ۸دی،«سید جعفر جوانمردی» امروز( شنبه، ۲۳ مرداد) در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی شکایات مردمی مبنی بر سرقت از منزل و کش‌روزنی در این شهرستان پلیس این مسئله را مورد پیگیری قرار داد و کارآگاهان پلیس آگاهی پس از انجام تحقیقات موفق به شناسایی متهمان شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بندرانزلی افزود: متهمان ۲ مرد و یک زن ۲۶، ۲۸ و ۲۹ ساله هستند که در تحقیقات پلیس به ۲ فقره سرقت منزل و ۲ فقره کش‌روزنی در شهرهای بندرانزلی و خمام اعتراف کردند و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و روانه زندان شدند.

وی تاکید کرد: پیشگیری از وقوع جرایم به ویژه سرقت مستلزم رعایت اصول ایمنی و مراقبتی توسط مردم و همه سازمان‌ها است. مسئولیت‌پذیری شهروندان با مراقبت از اموال و حذف زمینه‌های وقوع جرم نقش تاثیرگذاری در کاهش سرقت دارد.

وی عدم رعایت نکات ایمنی را مهمترین عامل سوء استفاده سارقان عنوان و خاطر نشان کرد: تامین و ارتقاء امنیت همواره از دغدغه‌های اصلی نیروی انتظامی است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه