در گفتگو با ۸دی مطرح شد:

تقدیر از بازیکن تیم شهرداری فومن در فینال جام حذفی/ سجاد راهپیما: به خودم افتخار می کنم + فیلم

سازمان لیگ پیش از شروع فینال جام حذفی از بازیکن تیم فوتبال شهرداری فومن به عنوان بازیکن جوانمرد این فصل رقابت‌های فوتبال ایران تقدیر کرد.

تقدیر از بازیکن تیم شهرداری فومن در فینال جام حذفی/ سجاد راهپیما: به خودم افتخار می کنم + فیلم

به گزارش هشت دی، “سجاد راهپیما” مهاجم تیم فوتبال شهرداری فومن در بازی با آرتام تبریز در چارچوب هفته پانزدهم لیگ دسته سوم در حالیکه در موقعیت گلزنی قرار داشت به دلیل مصدومیت بازیکن حریف توپ را به بیرون زد تا به وضعیت جسمانی بازیکن حریف رسیدگی شود.

این حرکت جوانمردانه “سجاد راهپیما” مورد تقدیر سازمان لیگ قرار گرفت و از وی بعنوان بازیکن جوانمرد این فصل رقابت های فوتبال ایران تقدیر شد.

“سجاد راهپیما” در گفتگو با خبرنگار هشت دی، در این باره گفت: بعد از تماشای مجدد آن صحنه متوجه شدم چه کار بزرگی انجام دادم و به خودم افتخار کردم و به هیچ عنوان از این تصمیم پشیمان نیستم.

وی ادامه داد: ما به سه امتیاز این بازی نیاز مبرم داشتیم اما هیچکس از حرکت من ناراحت نشد بلکه سرمربی و مدیریت من را تشویق کردند و بعد از بازی تعداد زیادی از مردم ایران با پیام ها و ابراز محبت ها از من تشکر و قدردانی کردند‌.

مهاجم تیم فوتبال شهردای فومن با بیان اینکه حرکت من دلی بود و خیلی خوشحالم که در سطح ایران این حرکت دیده شد، گفت: من انتظار تجلیل و تقدیری به خاطر این حرکت نداشتم اما مسئولین گیلانی حتی به من زنگ هم نزدند و از ابتدای فصل هیچ وقت کنار تیم ما نبودند و حمایت نکردند.

بازیکن شهرداری فومن خاطرنشان کرد: از زحمات سرمربی خوب تیم آقای نوروزی، رئیس هیئت فوتبال فومن آقای مجید مرآت و تارخ نظری تشکر می کنم که همواره حامی من و دیگر بازیکنان تیم بودند‌.

گفتگو از سجاد مصلحی

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه