برگزاری دوره راهنمای ایرانگردی و جهانگردی در تالش

امیری نژاد از برگزاری دوره آموزشی راهنمای ایرانگردی و جهانگردی در شهرستان تالش خبر داد.

برگزاری دوره راهنمای ایرانگردی و جهانگردی در تالش

به گزارش ۸دی،پردل امیری نژاد اظهارکرد: دوره آموزشی راهنمای ایرانگردی و جهانگردی به منظور تقویت زیرساخت ‌های آموزشی در حوزه گردشگری برگزار می شود.

سرپرست اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری تالش با بیان اینکه رونق و توسعه در هر بخشی در گروی آموزش است، افزود: آموزش در گردشگری به دلیل فرابخشی بودن این صنعت بیش از پیش احساس می شد که با برگزاری این دوره ها در تلاشیم به رونق و توسعه این صنعت در کشور و منطقه کمک شایانی کرده باشیم.

وی با اشاره به اینکه دوره آموزشی راهنمای ایرانگردی و جهانگردی به صورت مجازی برگزار و در این دوره اساتید مجرب تدریس خواهند کرد، گفت: مدت این دوره آموزشی ۶ تا ۸ ماه است.

امیری نژاد هرینه ثبت نام در این دوره آموزشی را ۳۹ میلیون ریال اعلام کرد و افزود: برای شاغلین ادارات، دانشجویان و سایر علاقمندان برای شرکت در این دوره تخفیف هفت تا ۵۰ درصدی در نظر گرفته شده است و علاقمندان برای شرکت در دوره و کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره  ۲۱-۰۱۳۳۲۸۴۷۳۲۰موسسه گردشکران پایدار گیل تماس حاصل کنند.

سرپرست اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری تالش به سر فصل های دوروس دوره آموزشی راهنمای ایرانگردی و جهانگردی اشاره کرد و گفت: شناخت اماکن تاریخی ایران، جغرافیای جهانگردی ایران و نقشه خوانی، معماری ایران و جهان، آشنایی با میراث فرهنگی و هنرهای سنتی، آشنایی با فرهنگ و اقوام ایران زمین، اکوتوریسم و طبیعت گردی، شناخت صنعت گردشگری، شناخت موزه های ایران، فن و مهارت تورگردانی، بهداشت سفر و کمک های اولیه، سخنوری و فن بیان و اصول تفسیر میراث از سرفصل های دوروس این دوره است.

وی ادامه داد: همچنین برای شرکت کنندگان در دوره آموزش های عملی(اجرای تور) در نظر گرفته شده است.

امیری نژاد با اشاره به اینکه کلاس های دوره آموزشی ایرانگردی و جهانگردی روزهای دوشنبه هر هفته از ساعت ۴ تا ۷:۴۰ دقیقه عصر برگزار خواهد شد، افزود: شناسنامه تمام صفحات، کارت ملی، مدرک تحصیلی لیسانس، عکس ۴×۳ از مدارک مورد نیاز برای ثبت نام و شرکت در این دوره است.

سرپرست اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری تالش خاطرنشان کرد: به شرکت کنندگان در دوره پس از اخذ آزمون و قبولی گواهینامه و کارت لیدری از سوی وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اعطا می شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه