تمدید مهلت ثبت‌نام پنجمین آزمون استخدام بخش خصوصی

مهلت ثبت‌نام پنجمین آزمون استخدام بخش خصوصی تا پایان روز جمعه ۸ مرداد تمدید شد.

تمدید مهلت ثبت‌نام پنجمین آزمون استخدام بخش خصوصی

به گزارش ۸دی، طی اطلاعیه‌ای روابط‌عمومی آزمون استخدام بخش خصوصی اعلام کرد: مهلت ثبت‌نام پنجمین آزمون استخدام بخش خصوصی تا پایان روز جمعه ۸ مرداد تمدید شد.

متن اطلاعیه بدین شرح است؛

با عنایت به افزایش تعداد فرصت‌های شغلی از سوی سازمان‌ها و شرکت‌های متقاضی جذب نیروی انسانی از طریق پنجمین آزمون استخدام بخش خصوصی به ۴۸۰۰ سازمان و شرکت در سال ۱۴۰۰ و همچنین با توجه به درخواست‌های مکرر علاقه‌مندان به شرکت در پنجمین دوره آزمون استخدام بخش خصوصی، بدین‌وسیله به اطلاع تمامی افراد جویای کار، متقاضیان فرصت‌های شغلی بهتر، دانشجویان و متخصصان می‌رساند، مهلت ثبت ‌نام پنجمین آزمون استخدام بخش خصوصی به مدت شش روز و تا پایان روز جمعه مورخ هشتم مرداد ۱۴۰۰ تمدید شد.

شایان ذکر است در دو هفته گذشته بیش از ۵۰۰ سازمان و شرکت معتبر جدید، درخواست جذب نیروی انسانی خود را به دبیرخانه پنجمین آزمون استخدام بخش خصوصی اعلام نموده‌اند. لذا پنجمین آزمون استخدام بخش خصوصی با هدف تکمیل ظرفیت استخدام در سال ۱۴۰۰ برای بیش از ۴۸۰۰ سازمان و شرکت معتبر برگزار خواهد شد و مهلت ثبت نام به مدت ۶ روز تا پایان روز جمعه مورخ هشتم مرداد ۱۴۰۰ تمدید می‌شود.

متقاضیان گرامی برای کسب اطلاع در مورد جزئیات آزمون و زمان برگزاری آن، انواع مشاغل موجود، دسته‌های شغلی، مشاهده شرکت‌های مرتبط با هر شغل، استان‌های متقاضی هر شغل و متوسط حقوق هر شغل می‌توانند دفترچه راهنمای آزمون را مطالعه فرمایند. داوطلبان در صورت وجود هر نوع سوال یا تمایل برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند به صفحه سوالات متداول مراجعه و پاسخ‌های مربوطه را مطالعه نمایند.

لازم به ذکر است مهلت ثبت نام پنجمین آزمون استخدام بخش خصوصی تمدید نخواهد شد. با توجه به ترافیک سایت در روزها و ساعات پایانی، شایسته ‌است داوطلبان شرکت در این آزمون نسبت به تکمیل فرایند ثبت‌نام خود از طریق وب‌سایت آزمون استخدام بخش خصوصی به نشانی www.inre.ir اقدام نمایند و ثبت نام خود را به ساعات پایانی موکول نکنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه