اخلالگر میلیاردی بازار مرغ دستگیر شد

سرهنگ حیدر سوسنی از شناسایی و دستگیری ۲ فرد سودجو خبر داد که باعث اخلال ۱۳۵ میلیارد ریالی در بازار مرغ شده بودند.

اخلالگر میلیاردی بازار مرغ دستگیر شد

به گزارش ۸دی، سرهنگ حیدر سوسنی گفت: با توجه به کمبود، گرانی و نوسانات قیمت بازار مرغ، شناسایی اخلال گران در عرضه و قیمت گذاری بازار مرغ به صورت ویژه در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی استان بوشهر قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: در پی اقدامات اطلاعاتی صورت گرفته ، فردی که در حوزه بازار مرغ در سطح استان فعالیت داشته مورد شناسایی قرار گرفته و پس از تحقیقات فنی و میدانی مشخص شد که این فرد به صورت سازمان یافته با ارتباط و هماهنگی با مرغداران درحوزه عرضه خارج از شبکه، اقدام به خرید گسترده مرغ از مرغداران با قیمت بالاتر از قیمت مصوب کرده و بدون مجوز به استان های فارس، خوزستان و کهگیلویه و بویر احمد منتقل می کند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر با بیان اینکه قیمت مرغ در این استان ها بیشتر از استان بوشهر بوده و نامبرده با سوء استفاده از این موضوع برای دستیابی به سود بیشتر و همچنین افزایش قیمت، مرغ های خریداری شده از مرغداران را باقیمتی بالاتر بدون مجوز، از استان خارج نموده به نحوی که مرغداران استانی مرغ های خود را به جهت سود بیشتر در اختیار وی قرار می دادند.

سرهنگ سوسنی با اشاره به شناسایی فردی که در خرید و انتقال بدون مجوز مرغ به خارج استان با متهم همکاری داشته گفت: با توجه به اهمیت موضوع پس از هماهنگی های لازم با مقام قضائی متهم و همدستش دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شدند. اسناد و مدارک موجود همه حکایت از این داشته که متهم در التهاب بازار مرغ نقش داشته و با همکاری همدستش که سرشبکه اصلی باند اخلال در توزیع مرغ استان بوشهر بودند به صورت سازمان یافته اقدام به خروج مرغ از استان می کردند.

فرمانده انتظامی استان تاکید کرد: متهمان در تحقیقات فنی کارشناسان پلیس امنیت اقتصادی به انتقال بدون مجوز ۶۰۰ تن مرغ خارج از شبکه توزیع طی ۴ ماه گذشته معادل ۱۳۵میلیارد ریال و اخلال در شبکه توزیع اعتراف کردند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
ناشناس
خدا قوت به برادران پلیس امنیت اقتصادی
در حاشیه