ارسال کمک‌های مردم ولایتمدار گیلان به مردم باوفای خوزستان/ کمک‌ها ادامه دارد

کمک‌های مردم ولایتمدار استان گیلان شامل ۱۴۳ کانتینر آب ثابت و ۵۰ هزار عدد آب معدنی یک و نیم لیتری جهت کمک به مردم باوفای استان خوزستان ارسال شد.

ارسال کمک‌های مردم ولایتمدار گیلان به مردم باوفای خوزستان/ کمک‌ها ادامه دارد

به گزارش ۸دی، کمک‌های مردم ولایتمدار استان گیلان جهت ابراز همدردی و کمک به مردم باوفای استان خوزستان صبح امروز از سپاه ناحیه رشت ارسال شد.

فرمانده سپاه قدس گیلان در حاشیه این مراسم و در جمع خبرنگاران با اشاره به بسیج مردم این استان جهت یاری رساندن به هموطنان خوزستانی گفت: مردم گیلان در زمینه کمک به همنوعانشان سابقه درخشانی دارند و این مهم را در دوران دفاع مقدس به خوبی نشان دادند.

سردار محمد عبدالله پور خاطرنشان کرد: در مرحله اول کمک‌ها، ۱۴۳ کانتینر آب ثابت و ۵۰ هزار عدد آب معدنی یک و نیم لیتری به خوزستان ارسال می‌شود تا به طور موقت بخشی از مشکلات مردم حل شود.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان با اشاره به جمع آوری کمک ۷ میلیارد تومانی از مردم ولایتمدار گیلان اظهار کرد: برای عید قربان، طی ۲۴ ساعت حدود ۷ میلیارد تومان جهت کمک به مستمندان از سوی مردم گیلان جمع آوری شد.

سرهنگ احمد ابراهیمی با بیان اینکه همه گروه‌های جهادی جهت حمایت از مردم خوزستان وارد میدان شده‌اند، گفت: کمک‌های ما به مردم ستمدیده و نیازمند همچنان ادامه دارد.

سرهنگ علی اکبر قاسمی فرمانده سپاه ناحیه رشت نیز در حاشیه این مراسم از تداوم این کمک‌ها خبر داد و بیان کرد: کمک‌های سپاه شامل بسته‌های آب معدنی و کانتینرهای آب است که تقدیم مردم خوزستان خواهد شد.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه