مدیر آموزش پرورش بندر آستارا خبر داد:

درخشش ۱۸ دانش آموز آستارایی در مسابقات فرهنگی مدارس

مدیر آموزش و پرورش بندر آستارا از کسب رتبه های برتر استانی و درخشش ۱۸ دانش آموز آستارایی از مدارس شهید ‌انصاری، فرندخت، توحید، شرف، خدیجه کبری(س) و متوسطه دوره اول در سی ‌ونهمین دوره از مسابقات فرهنگی و هنری مدارس خبر داد.

درخشش ۱۸ دانش آموز آستارایی در مسابقات فرهنگی مدارس
به گزارش ۸دی،«سید سجاد موسوی» با بیان این مطلب اظهارداشت: ۱۸ نفر از دانش‌آموزان مدارس شهید علی‌انصاری، توحید، شرف، هنرستان خدیجه کبری(س)، فرندخت و متوسطه دوره دوم افروز در سی‌و‌نهمین دوره از مسابقات فرهنگی هنری مدارس موفق به کسب رتبه‌های برتر استانی شدند.

مدیر آموزش و پرورش بندر آستارا با اشاره به نفرات برتر هنرهای تجسمی، افزود:‌ سیده سنا میراکبری در آبرنگ، پارمیدا سبلانی در تشعیر و یلدا کانونیان در رشته طراحی بروشور رتبه های اول، رباب باقری در طراحی و روژین حضرت‌قلی در طراحی زغال رتبه های دوم را از آن خود کرده و هستی نثاریان و آیسان فیروزی نیز برگزیده بخش‌های پاستیل و رنگ روغن شدند.

وی پارسا رنگیدن و حدیث نیک‌نام را نفرات دوم رشته‌های دف‌نوازی و گیتارنوازی دانست و تصریح کرد:‌ در رشته ویدئوکست شکیلا محبوبی‌مقدم و در رشته عکاسی نیز سارینا سلمان‌نژاد به تربیت موفق به کسب رتبه‌های اول و دوم استانی شدند.

موسوی با اشاره به اینکه رتبه نخست مشبک و نگارگری را به ترتیب مطهره طبسی و آنوشا اسکندری کسب کردند، گفت: الینا حداد در رشته پته‌دوزی، زهرا فرازی‌مقدم در رشته جاجیم‌بافی، آتنا نیرودل در رشته قالی‌بافی، روژان شکیبایی و سما دودل در رشته گلیم‌بافی موفق به کسب رتبه‌های دوم استانی در بخش هنرهای تجسمی شدند.

مدیر آموزش پرورش بندر آستارا خاطرنشان کرد: حدود سه‌هزار نفر از دانش‌آموزان مدارس شهرستان آستارا در مرحله شهرستانی سی‌ونهمین دوره از مسابقات فرهنگی هنری مدارس شرکت کرده بودند که ۴۷ نفر از شرکت‌کنندگان به مرحله استانی مسابقات راه پیدا کردند.

منبع: شبستان

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه