فرمانده انتظامی سیاهکل خبر داد:

ناکامی انتقال محموله قاچاق در سیاهکل

فرمانده انتظامی سیاهکل از کشف ۱۰ دستگاه کولر خارجی قاچاق توسط ماموران پلیس آگاهی این شهرستان در اتوبان “سیاهکل به سنگر” خبر داد.

ناکامی انتقال محموله قاچاق در سیاهکل

به گزارش ۸دی،سرهنگ “حسین امیدخواه ” اظهار داشت: به منظور جلوگیری از قاچاق کالا و ارز و برخورد با مفسدان اقتصادی، طرح تشدید و مبارزه با قاچاق به عنوان یکی از مهمترین برنامه‌های ماموریتی فرماندهی انتظامی سیاهکل در دستور کار قرار دارد.
وی مبارزه بی‌امان با قاچاق کالا و ارز و برخورد با جرایم اقتصادی را گامی مؤثر در حمایت از تولید داخلی و سرمایه‌گذاران عنوان کرد و گفت: خرید و مصرف کالای قاچاق و هرگونه فعالیت اقتصادی غیرقانونی باعث اخلال در عرضه تولیدات داخلی، تعطیلی کارخانه‌ها و افزایش بیکاری می‌شود.
فرمانده انتظامی شهرستان سیاهکل در ادامه افزود: ماموران پلیس آگاهی حین گشت‌زنی در اتوبان “سیاهکل به سنگر” به یک دستگاه کامیونت حین تردد در این محور مشکوک شده و برای بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.
این مقام انتظامی از کشف ۱۰ دستگاه کولر اسپیلت خارجی قاچاق در بازرسی از این خودرو خبر داد و بیان داشت: در این رابطه متهم ۴۳ ساله دستگیر و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.
سرهنگ امید‌خواه با بیان اینکه کولرهای قاچاق به اداره تعزیرات حکومتی تحویل داده شد تصریح کرد: کارشناسان ارزش این محموله‌ را یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کردند.
وی در پایان خاطرنشان کرد: مبارزه با قاچاق کالا و ارز از اولویت‌های اصلی نیروی انتظامی است و پلیس با جدیت با هرگونه قانون‌شکنی و اخلال در بازار برخورد می‌کند.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه