دبیر ششمین جشنواره ققنوس گیلان در گفتگو با ۸دی مطرح کرد

برگزاری اختتامیه ششمین دوره جشنواره ققنوس نیمه اول مرداد در رشت/ ارسال بیش از ۱۰۰۰ اثر در رشته های مختلف + تصاویر

دبیر ششمین جشنواره هنری دانشجویی ققنوس گیلان با اشاره به برگزاری اختتامیه این جشنواره در نیمه اول مردادماه گفت: تعداد آثار ارسال شده به جشنواره نسبت به دوره‌های گذشته رشد خوبی دارد و درمجموع هزار و ۸۵ اثر در رشته‌های مختلف به جشنواره ارسال شده است.

برگزاری اختتامیه ششمین دوره جشنواره ققنوس نیمه اول مرداد در رشت/ ارسال بیش از ۱۰۰۰ اثر در رشته های مختلف + تصاویر

وحید خسرو مرادی در گفتگو با خبرنگار هشت دی، با بیان اینکه جشنواره ققنوس از سال ۹۳ کار خود را به صورت ملی آغاز کرده است اظهار داشت: فراخوان ششمین دوره جشنواره هنری ققنوس برای استان گیلان از ۲۲ بهمن سال گذشته صادر شد و مهلت ارسال آثار نیز تا ۱۵ خرداد امسال بود.

دبیر ششمین جشنواره هنری دانشجویی ققنوس گیلان با اشاره به محورهای این جشنواره گفت: شعر، داستان، نقاشی، هنرهای تجسمی مانند نقاشی، عکاسی و نقاشی دیجیتال، کاریکاتور و موسیقی و کلیپ در قالب‌های فیلم کوتاه، نماهنگ، انیمیشن و تئاتر از جمله محورهای ششمین جشنواره هنری ققنوس است.

وی با بیان اینکه تمام دانشجویان دانشگاه‌های گیلان می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند افزود: تعداد آثار ارسال شده به جشنواره دوره ششم نسبت به دوره‌های گذشته رشد خوبی دارد و درمجموع هزار و ۸۵ اثر در رشته‌های مختلف به جشنواره ارسال شده است.

خسرو مرادی با بیان اینکه هم اکنون در حال بازبینی و داوری آثار ارسال شده هستیم خاطرنشان کرد: قرار است مراسم اختتامیه ششمین دوره جشنواره ققنوس در نیمه اول مرداد برگزار شود.

دبیر ششمین جشنواره هنری دانشجویی ققنوس گیلان ادامه داد: از روز یکشنبه ۷ تیر تا ۱۰ تیر فیلم‌های راه یافته و برگزیده در جشنواره در مجتمع خاتم الانبیا رشت اکران می‌شود و فردا آخرین نوبت اکران این فیلم‌ها است.

وی تاکید کرد: در دور ششم جشنواره ققنوس، ۳۰ اثر هنری شامل فیلم کوتاه، انیمیشن و نماهنگ برای داوری انتخاب شده است.

گفتنی است که فیلم‌های دوره ششم جشنواره هنری ققنوس به مدت ۴ روز و از ساعت ۱۷ تا ۱۸:۳۰ عصر در سالن دکتر رحمدل مجتمع خاتم النبیا(ص) برای علاقمندان اکران می‌شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه