"میثم نیلی" در رشت:

عده ای نمی خواهند مشکلات مردم حل شود/ سوءنیت مدیران عامل مشکلات کشور

“میثم نیلی” در اجتماع جهادگران و کارگران رشت الکتریک، گفت: مشکلات کشور صرفا ناظر به نخواستن ها نیست بلکه به نظر می آید عده ای نمی خواهند مشکلات مردم حل شود، چون برایشان منفعت دارد.

عده ای نمی خواهند مشکلات مردم حل شود/ سوءنیت مدیران عامل مشکلات کشور

به گزارش خبرنگار ۸دی، “میثم نیلی” رییس مجمع ناشران انقلاب اسلامی در اجتماع جهادگران و کارگران رشت الکتریک در رابطه با شکایت های مربوط به رشت الکتریک گفت: در سال های اخیر از من دو بار شکایت شد به دلیل خبری که در رابطه با غارتگران بیت المال و فاش کردن اتفاقات این کارخانه منتشر کردم.

وی ادامه داد: به خاطر بیان بلایی که غارتگران بیت المال بر کارخانه “رشت الکتریک” آوردند دوبار دادگاه رفتم و چندماه بازپرسی طول کشید و سرانجام تبرئه شدم و معلوم شد آنچه نوشتیم درست بود.

رییس مجمع ناشران انقلاب اسلامی بیان اینکه ان شاء الله بزودی ویرانه های کارخانه رشت الکتریک با روی کار آمدن دولتی انقلابی آباد شده و به مرکز تولید و اشتغال تبدیل می شود، گفت: آنچه که امروز در کشور می گذرد در شأن مردم ما نیست. چند عامل در این مشکلات دخیل است مانند سوء مدیریت، عدم ارتباط با مردم و بی خبری از درد و مشکلات مردم، یعنی درد مردم را نمی فهمند در نتیجه درمانی هم ندارند.

عده ای نمی خواهند مشکلات مردم حل شود، چون برایشان منفعت دارد

نیلی با بیان اینکه به نظر من سوءنیت های مدیران نیز دخیل بوده، بیان کرد: مشکلات کشور صرفا ناظر به نخواستن ها نیست بلکه عده ای نمی خواهند مشکلات مردم حل شود چرا؟! چون برایشان منفعت دارد.

رییس مجمع ناشران انقلاب اسلامی با بین اینکه کسانی که این کارخانه تولیدی را به این روز کشاندند شرکا و همسرانشان در تهران غارت ها کردند و افشای غارتگری شان سالیان سال، انقلابی ها را به دادگاه کشاند، گفت: ما معتقدیم مقاومت مردم جواب می دهد و “سید ابراهیم رییسی” بخشی از این جبهه است و قهرمان این جبهه شما مردم هستید که در برابر ظلم و غارتگری ایستادید.

امروز اراده مردم در برابر اشرافی گری و جریان فساد می ایستد

نیلی با تاکید بر اینکه این دردها باید دوا شود اگر مردم را دعوت کنیم به امر خیر انتخابات گفت: امروز اراده  مردم در برابر اشرافی گری و جریان فساد می ایستد.

رییس مجمع ناشران انقلاب اسلامی در پایان با بیان اینکه کشور ما پر از برکت و نعمت های خدادادی است، بیان کرد: اگر ما یکدیگر را تواصی کنیم به امر خیر انتخابات و با تماس تلفنی و با ارتباط چهره به چهره دیگران را به شرکت در انتخابات دعوت کنیم دولتی به نفع مظلومان روی کار می آید پس اجازه ندهیم که این جریان خاموش بشود؛ به گفته آیت الله رییسی انتقام این دولت را از دولت بعد نگیریم.

وی خاطرنشان کرد: مردم ما از عملکرد دولت فعلی ناامید و گلایه مند است اما باید به صحنه بیایید و این معادله را بهم بزنید، حق بر باطل پیروز خواهد شد و اهالی حق استقامت خواهند کرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه