رئیس پلیس آگاهی گیلان خبر داد:

پایان کار سارق حرفه‌ای خودرو در رشت

رئیس پلیس آگاهی گیلان از دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو در شهرستان رشت خبر داد و گفت: این سارق در تحقیقات پلیس به ۶ فقره سرقت اعتراف کرد.

پایان کار سارق حرفه‌ای خودرو در رشت

به گزارش ۸دی،سرهنگ “علیرضا حدادی” عدم رعایت نکات ایمنی را مهمترین عامل سوء استفاده سارقان عنوان کرد و اظهار داشت: دارندگان وسایل نقلیه می‌توانند با رعایت توصیه‌ها و هشدارهای انتظامی از سرقت خودرو و لوازم داخل آن پیشگیری کنند.
وی با بیان اینکه کارآگاهان پلیس آگاهی در پی اطلاع از وقوع یک فقره سرقت خودرو در شهرستان رشت موضوع را با کنترل خودروها به صورت نامحسوس در دستور کار قرار دادند افزود: ماموران آگاهی حین گشت‌زنی به یک خودرو پژو پارس مشکوک که پس از استعلام مشخص شد، اتومبیل مورد نظر سرقتی است.
رئیس پلیس آگاهی استان گیلان در ادامه از بی‌توجهی راننده خودرو به هشدار ایست پلیس و فرار وی با خودرو سرقتی خبر داد و تصریح کرد: پس از طی مسافتی و تعقیب و گریز در نهایت خودرو سرقتی با اقدامات پلیسی متوقف و سارق ۳۴ ساله که با رها کردن خود پا به فرار گذاشت، دستگیر شد.
این مقام انتظامی بیان داشت: سارق دستگیر شده که سابقه‌دار است در تحقیقات پلیس به ۶ فقره سرقت خودرو با همدستی ۲ مالخر اعتراف کرد.
سرهنگ حدادی در پایان با اشاره به دستگیری همدستان ۲۷ و ۳۳ ساله این سارق طی یک عملیات پلیسی و معرفی هر ۳ متهم این پرونده‌ها به مرجع قضائی از شهروندان خواست، با استفاده از وسایل ایمنی مانند دزدگیر و قفل فرمان برای خودروها، سارقان را از رسیدن به اهداف شومشان باز دارند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه