ضرورت مرمت جاده سخت گذر سیاهمزگی شهرستان شفت/ احداث کارخانه چایسازی نیاز چایکاران سیاهمزگی است

“آیت الله فلاحتی” در بازدید از منطقه سیاهمزگی شهرستان شفت گفت: مرمت جاده سخت گذر، اجازه احداث مسکن روستائیان توسط منابع طبیعی و احداث کارخانه چایسازی از نیازهای اساسی مردم منطقه سیاهمزگی شهرستان شفت است.

ضرورت مرمت جاده سخت گذر سیاهمزگی شهرستان شفت/ احداث کارخانه چایسازی نیاز چایکاران سیاهمزگی است

به گزارش ۸دی، “آیت الله رسول فلاحتی” امروز با حضور در منطقه سیاهمزگی شهرستان شفت مشکلات مردم این منطقه را با حضور مسئولان شهرستانی مورد بررسی قرار داد و در بدو ورود به منطقه سیاهمزگی شهرستان شفت در دیدار با خانواده “شهید سید مهدی میرحاتمی” با اشاره به اینکه عزت و آرامش جامعه مرهون جانفشانی شهدا است، اظهار کرد: از جمله وظایف مسئولان در نظام اسلامی ارائه خدمات به روستائیان است و این خدمات باید بی منت باشد.

وی در ادامه با حضور در مسجد صاحب الزمان(عج) روستای “توسه سیاهمزگی” در جمع مردم این روستا با بیان اینکه از گذشته، مردم منطقه سیاهمزگی وفادار به اهل بیت عصمت و طهارت علیه السلام بوده اند، افزود: بیکاری از مشکلات منطقه کم برخوردار سیاهمزگی شهرستان شفت است و مدیران و نیروهایی که درد مردم را می دانند باید مجاهدانه وارد میدان شوند. در نظام اسلامی انجام امور باید برای رضای خدا باشد، اگر در نظام اسلامی انجام کارها برای رضای مسئول باشد، خیانت است.

نماینده ولی فقیه در گیلان به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا در ۲۸ خردادماه اشاره کرد و گفت: ملت ایران برای دفاع از آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی پای صندوق های رای حضور پیدا می کنند و با این عمل دل پیامبر گرامی اسلام صلی الله وآله وسلم، شهدا و مقام معظم رهبری را شاد می کند. مشارکت بالای مردم در انتخابات موجب یاس دشمنان است لذا مردم شرکت در انتخابات را به همدیگر سفارش کنند.

امام جمعه رشت همچنین در جریان بازدید از روستای “مزگده” سیاهمزگی شهرستان شفت در جمع خبرنگاران به مشکلات عدیده این منطقه اشاره کرد و یادآور شد: ۳۵ سال پیش جاده این منطقه آسفالت شده و به مرور زمان از بین رفته و تبدیل به مسیر خاکی شده است. جلوگیری از ساخت مسکن روستائیان توسط منابع طبیعی و حفاظت محیط زیست دومین مشکل مردم منطقه است، بارها اعلام کردیم اگر روستایی می خواهد در محوطه زمین خود برای خانواده و فرزندش خانه ای بسازد به او اجازه دهند و در این راستا حفاظت محیط زیست و منابع طبیعی روستائیان را اذیت نکنند.

“آیت الله فلاحتی” به وجود باغ های چای در منطقه سیاهمزگی شهرستان شفت اشاره کرد و افزود: احداث کارخانه چایسازی نیاز مردم منطقه است و از مسئولان مربوطه می خواهیم این کارخانه را به سامان برسانند.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه