آسمان گیلان هفته جاری غالبا آفتابی خواهد بود

پیش بینی هواشناسی گیلان حاکی از این است که در هفته پیش رو آسمان استان ، غالبا آفتابی و با افزایش تدریجی دما روبرو خواهد بود .

آسمان گیلان هفته جاری غالبا آفتابی خواهد بود

به گزارش ۸دی،بر اساس نقشه های هواشناسی؛ گیلان سرسبز در این هفته آسمانی صاف تا نیمه ابری، در پاره ای نواحی احتمال مه و روند تدریجی افزایش نسبی دما را از سر خواهد گذراند . ضمن آنکه طی ۴۸ ساعت آینده در برخی مناطق و بعضی ساعات ؛ گاهی رشد ابر ؛ بارندگی های پراکنده ، وزش باد ، رگبار و رعد و برق پراکنده دور از انتظار نخواهد بود.

امروز دمای استان در برخی مناطق تا ۳۱ درجه رسید و انتظار می رود این افزایش برای اواسط هفته در برخی از نقاط به ۳۳ درجه نیز برسد؛ اما طی روز جمعه دیلمان و جیرنده کمترین دما را طی ۲۴ ساعت گذشته در استان تجربه کردند.

بر اساس جدول پیش بینی ها ؛ هواشناسی گیلان پیش بینی کرد که استان برای روز شنبه آسمانی صاف تا نیمه ابری، مه صبحگاهی ، گاهی رشد ابر و وزش باد ، برخی مناطق بارش پراکنده و احتمال رعد و برق و برای یکشنبه آسمانی صاف تا قسمتی ابری ، گاهی افزایش ابر و وزش باد را سپری کند.

شرایط برای ورود و خروج کشتی ها در هفته پیش رو در حریم دریایی استان مناسب می باشد اما برای شنا و گردشگری باید احتیاط لازم در این ارتباط رعایت شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه