دشمنان با شبهه‌ افکنی درصدد ناکارآمد جلوه دادن نظام هستند

مسئول ستاد تخصصی بسیج اقشار گیلان گفت: حدود هزار و ۵۰۰ نفر در آلبانی روزانه حدود ۶۰ شبهه را در جهت ایجاد یاس در جامعه ایجاد می‌کنند تا نظام را ناکارآمد جلوه دهند.

دشمنان با شبهه‌ افکنی درصدد ناکارآمد جلوه دادن نظام هستند

به گزارش ۸دی، مسئول ستاد تخصصی بسیج اقشار گیلان پیش از ظهر امروز در نشست صمیمی باحضور قهرمانان و مدال آوران و مربیان ورزشی با بیان اینکه ورزش‌های همگانی در ایجاد شور و نشاط عمومی موثر هستند بیان کرد: نشاط عمومی یکی از راه‌های تحقق اهداف عالی هر جامعه‌ای است که می‌توان از طریق توسعه ورزش به آن دست یافت.

وی با اشاره به اینکه نگاه ویژه‌ای به ورزش در سپاه و بسیج وجود دارد تصریح کرد: اگر به آموزش و پرورش و حوزه ورزش به صورت کلیدی و ریشه‌ای نگاه کنیم بسیاری از مشکلات جامعه برطرف می‌شود. دوران دفاع مقدس ما مملو از چهره‌ها و قهرمانانی است که می‌تواند بهترین الگو برای مردم و جوانان باشد و کشورهای غربی با اسطوره سازی به بسیاری از اهداف خود می‌رسند.

سرهنگ “حسن حبیبی” ورزش را مولد فرهنگ یک کشور در جهان دانست و افزود: ورزش می‌تواند هویت و فرهنگ یک کشور را به دنیا معرفی کند و با توجه به هجمه‌ها و ایران هراسی‌ها، ورزش یک فرصت مغتنم برای ایران به شمار می‌رود. تنها کشوری که زنان آن با پوشش و حجاب مدال آوری و افتخار آفرینی می‌کنند ایران است که هر کدام این‌ها دستاوردی برای آینده کشور محسوب می‌شود. توسعه ورزش پس از پیروزی انقلاب در کشور چشمگیر بوده است، بسیج و سپاه نگاه ویژه‌ای به حوزه ورزش دارند و ورزش یک فرصت برای تقویت پایگاه‌های محلات محسوب می‌شود و توسعه آن باید در دستور کار قرار گیرد.

مسئول ستاد تخصصی بسیج اقشار گیلان با اشاره به تلاش دشمنان برای کم رنگ کردن انتخابات در کشور گفت: حدود هزار و ۵۰۰ نفر در آلبانی روزانه حدود ۶۰ شبهه را در جهت ایجاد یاس در جامعه ایجاد می‌کنند که تشخیص آن برای بسیاری به ویژه جوانان مشکل است. وی با بیان اینکه انتخاب غلط و هیجانی که محصول تبلیغات دشمنان است آسیب‌های جدی به کشور وارد می‌کند بیان کرد: دشمنان با تزریق یاس و ناامیدی در صدد دلسرد کردن مردم و ناکارآمد جلوه دادن نظام هستند.

“حبیبی” با بیان اینکه بیش از ۱۲ هزار پست و جایگاه کلیدی با انتخابات تغییر می‌کند تصریح کرد: انتخاب درست مسیر پیشرفت و تعالی کشور به مدت ۴ سال را فراهم می‌کند. ایران دومین کشور گازی و چهارمین کشور نفت خیز جهان هستیم و از لحاظ موقعیت و زیرساختی، ۲۱ جاده بین المللی و ۵ خط ریلی و چندین بنادر با کشورهای همسایه داریم که هر کدام ظرفیت ویژه‌ای برای کشور محسوب می‌شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه