در آستانه میلاد حضرت معصومه(سلام الله)؛

همایش «خلق حماسه با ملت امام حسین(ع)» در رشت برگزار می‌شود

حجت الاسلام میرحسینی از برگزاری همایش خلق حماسه با ملت امام حسین(ع) در آستان فاطمه اخری رشت خبر داد و گفت: این مراسم ساعت ۱۸ عصر روز جمعه ۲۱ خرداد با سخنرانی فروغ نیلچی‌زاده، استاد دانشگاه در این آستان مقدس برگزار می‌شود.

همایش «خلق حماسه با ملت امام حسین(ع)» در رشت برگزار می‌شود

به گزارش ۸دی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان رشت اعلام کرد: در آستانه ولادت حضرت معصومه(سلام الله علیه)همایش خلق حماسه با ملت امام حسین(علیه السلام) در آستان فاطمه اخری رشت برگزار می شود.  این مراسم ساعت ۱۸ عصر روز جمعه( ۲۱ خرداد ) با سخنرانی فروغ نیلچی زاده، استاد دانشگاه در این آستان مقدس برگزار می شود.

وی با اشاره به لزوم شرکت پرشور مردم در انتخابات گفت: یکی از نقش های بقاع متبرکه در مناسبت های اجتماعی، آگاه سازی عمومی است. مشکلات اقتصادی چند سال اخیر در کشور در برخی از مردم ایجاد دلسردی کرده و شاید مانع از مشارکت موثر آنها در انتخابات شود. نهاد های فرهنگی از جمله اوقاف و امور خیریه وظیفه دارد از طریق بقاع شاخص که محل رجوع و کانون حضور مردم هستند، در افزایش مشارکت موثر باشند.

حجت الاسلام سید حامد میرحسینی خاطرنشان کرد: شرکت در انتخابات یک تکلیف بزرگ است و برای داشتن ایرانی آباد و سربلند همه موظف به شرکت در انتخابات هستیم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه