خالی شدن کانون اصلاح و تربیت گیلان

مدیر کل زندان‌های گیلان با بیان اینکه مجرمان زیر ۱۸ سال در کانون اصلاح و تربیت حبس می‌شوند گفت: با پیگیری‌های مستمر و تلاش مقامات قضایی استان و خیران جهادی همه افرادی که در کانون اصلاح و تربیت گیلان بسر می‌بردند، آزاد و به آغوش خانواده هایشان بازگشتند.

خالی شدن کانون اصلاح و تربیت گیلان

به گزارش ۸دی، مدیر کل زندان‌های گیلان با بیان اینکه مجرمان زیر ۱۸ سال در کانون اصلاح و تربیت حبس می‌شوند گفت: با پیگیری‌های مستمر و تلاش مقامات قضایی استان و خیران جهادی توانستیم همه افرادی که در کانون اصلاح و تربیت گیلان بسر می‌بردند، آزاد و به آغوش خانواده هایشان بازگرداندیم.

رضا محمدی اصل با اشاره به تاکید ریاست سازمان زندان‌های کشور مبنی بر استفاده از تاسیسات حقوقی برای کاهش جمعیت کیفری ، افزود: با برنامه‌های فرهنگی و اصلاحی توانستیم از حضور روحانیان و گروه‌های جهادی فرهنگی در زندان‌ها به ویژه کانون اصلاح و تربیت برای خودسازی مجرمان زیر سن قانونی به خوبی بهره بریم.

وی با اشاره به نشست‌های مشترک با رییس کل دادگستری و دادستان مرکز استان برای تسهیل امور مربوط به این مددجویان زندانی، اضافه کرد: قرار است با اتخاذ راهکار‌های مناسب برنامه‌های دیگری برای کاهش جمعیت زنان زندانی در گیلان اجرا شود.

مجرمان زیر ۱۸ سال به دلایل مختلف نظیر سرقت، نزاع، مصرف و قاچاق مواد مخدر به مدتی که در حکم قضایی آن‌ها تعیین شده، در کانون اصلاح و تربیت استان حبس را تحمل می‌کنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه