در انتخابات ۱۴۰۰ ارائه راهکار و برنامه‌ پوپولیست ها را مغلوب خواهد کرد

“عبدالحمید علیزاده” رئیس شورای هماهنگی ستادهای مردمی “علیرضا زاکانی” در گیلان، با بیان اینکه دوره وعده های توخالی گذشته است، گفت: دوره فعلی، دوره برنامه های تحول آفرین است که برای تحقق آن جوانان نقش اصلی را ایفا خواهند کرد.

در انتخابات ۱۴۰۰ ارائه راهکار و برنامه‌ پوپولیست ها را مغلوب خواهد کرد

“عبدالحمید علیزاده” در گفت و گو با هشت دی، با بیان اینکه انتخابات باید عرصه ارائه برنامه کارآمد، قابل اجرا و مبتنی بر مسأله شناسی و فهم نظام مسائل کشور باشد، اظهار کرد: اینکه کاندیداها براساس درک موقعیت و وضعیت موجود، به ارائه برنامه و راهکارهای تحقق آن بپردازند یعنی میتوان به ایجاد تحول و تغییر در جامعه امیدوار بود.

وی افزود: مردم این دوره با تکیه بر تجربه گذشته مطالبه راهکار برای خروج از شرایط فعلی را دنبال میکنند و متاسفانه علی رغم این خواسته عمومی، شاهد بودیم برخی در مناظرات چطور کماکان سعی در جا به جایی موضوعات کشور داشتند. واقعا باید از این افراد سوال کرد آیا مسأله امروز مردم پوششی بودن یا نبودن سایر کاندیداهاست یا ضرورت ارائه برنامه و البته پاسخگویی اقدامات غلط گذشته؟!

علیزاده با بیان اینکه همواره کسانی که پرچمدار مبارزه با فساد و مطالبه شفافیت بودند از سوی جریانات رانتی و مسأله دار کشور مورد تهدید و حمله قرار گرفته اند، گفت: در همین مناظره دیدیم آقای دکتر زاکانی به عنوان نیروی مقابله کننده با فساد چطور مورد حمله قرار گرفته و انواع تهمت ها را شنید. آیا مناظرات محل چنین بی اخلاقی ها و بداخلاقی های انتخاباتی است؟!

رییس شورای هماهنگی ستادهای مردمی دکتر زاکانی در استان گیلان، خاطر نشان کرد: همه رفتارها و قول و فعل های ما باید منجر به افزایش مشارکت اجتماعی، احیای سرمایه اجتماعی که در هشت سال گذشته نابود شده، تزریق امید و نشاط اجتماعی و امیدواری به اصلاح وضع موجود باشد.

علیزاده راه تحقق این مولفه ها را توانایی شهروندان برای رسیدن به انتخاب اصلح دانست و گفت: مقام معظم رهبری واضح ترین و ضروری ترین معیارها و شاخص های رسیدن به انتخاب اصلح و رییس جمهور مطلوب را مطرح کردند. کا چاره ای جز مشارکت در انتخابات برای رسیدن به گزینه ای که صدای واقعی مردم باشد نداریم.

وی صدای واقعی مردم را صدایی به دور از شعارزدگی، فریب و دروغ انتخاباتی، برآمده از خواست مردم و دارای دغدغه کلی دانست و افزود: دوره وعده های توخالی رأی آور گذشته است. دوره فعلی، دوره برنامه های تحول آفرین است که برای تحقق آن جوانان نقش اصلی را ایفا خواهند کرد. جوانانی که خطاب بیانیه گام دوم انقلاب نیز آنها بوده اند و آنها هستند که باید سکانداری کنند تا با تزریق انرژی های نو و متعهد، بتوانیم شاهد تحول نیز باشیم.

علیزاده در پایان مشارکت در انتخابات را نشانه هوش سیاسی مردم دانست و تاکید کرد: مردم ما باهوش و بصیرت هستند و به امید خداوند با صندوق رأی قهر نخواهند کرد و از حق تعیین سرنوشت خود به بهترین شکل بهره خواهد بود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه