پلیس راه نسبت به ورود خودروهای غیربومی به گیلان هشدار داد

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی گیلان با اشاره به اعمال محدودیت‌های تردد خودروهای شخصی با پلاک غیربومی در استان و اعمال جریمه گفت: مسافران به سلامت مردم گیلان و خودشان اهمیت بدهند و محدودیت‌ها را جدی بگیرند.

پلیس راه نسبت به ورود خودروهای غیربومی به گیلان هشدار داد

به گزارش ۸دی، رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی گیلان اظهار کرد: در مدت اجرای این طرح که تا هفدهم خرداد ماه ادامه دارد ، پلیس از ورود خودروهای غیربومی به گیلان در مبادی ورودی استان جلوگیری می کند و دوربین های نظارتی نیز در طول مسیرها فعال هستند. در صورت تخلف و بی توجهی به تذکرات پلیس ، رانندگان خودروهای شخصی برای ورود بر اساس رنگبندی‌ های کرونایی به شهرهای زرد و نارنجی ۵۰۰ هزار تومان و برای تخلف ورود به شهرهای قرمز یک میلیون تومان جریمه می شوند.

وی با تاکید بر ضرورت پرهیز از سفر در شرایط کرونایی خاطرنشان کرد: این طرح به منظور جلوگیری از گسترش بیماری کرونا و در جهت سلامت شهروندان اجرا می شود بنابر این مردم همچنان که تاکنون همکاری خوبی را با پلیس داشته اند تا پایان اجرای طرح نیز همکاری کنند .

سرهنگ جاور صفاری درباره تردد خودروها با پلاک بومی در شهرستان‌های استان گفت: طی مدت اجرای این طرح، تردد با خودروهای پلاک بومی یا دارای مجوز در شهرستان های استان بلامانع است. خلوت بودن جاده‌ها نباید موجب حرکت رانندگان با سرعت‌های غیر مطمئنه شود، به رانندگان توصیه می‌شود در هر شرایطی، سرعت مطمئنه و قوانین راهنمایی و رانندگی را به طور کامل رعایت کنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه