عبدالله گنجی در رشت:

عدم شناخت جامعه یکی از آسیب‌های جماعت حزب الله است

“عبدالله گنجی” مدیر مسئول روزنامه جوان با اشاره به اینکه عدم شناخت اجتماع یکی از آسیب‌های جماعت حزب الله است بیان کرد: بخش اعظمی از رای دهندگان مردم معمولی هستند که تنها نگاه اقتصادی دارند و گرایش سیاسی خاصی ندارند و از آنجایی که جریان انقلاب روی مسئله اقتصادی خیلی پافشاری کرده، تظاهر به نداری به یک فرهنگ تبدیل شده است و این قشر رای دهندگان در انتخابات بسیار تاثیرگذار هستند.

عدم شناخت جامعه یکی از آسیب‌های جماعت حزب الله است

به گزارش خبرنگار هشت دی، عبدالله گنجی صبح امروز در یک همایش سیاسی که در رشت برگزار شد با بیان اینکه امام (ره) مهم‌ترین عنصر دفاع از انقلاب اسلامی است اظهار کرد: اندیشه امام انسان را در مسیر انقلاب ثابت قدم نگه می‌دارد و رهبری در همین ریل امام حرکت می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه عدم شناخت اجتماع یکی از آسیب‌های جماعت حزب الله است بیان کرد: بخش اعظمی از رای دهندگان مردم معمولی هستند که تنها نگاه اقتصادی دارند و گرایش سیاسی خاصی ندارند و از آنجایی که جریان انقلاب روی مسئله اقتصادی خیلی پافشاری کرده، تظاهر به نداری به یک فرهنگ تبدیل شده است و این قشر رای دهندگان در انتخابات بسیار تاثیرگذار هستند.

دفاع از انقلاب یعنی با رأی مردم بتوان بهترین ریل را برای جریان انقلاب ردیف کرد

مدیر مسئول روزنامه جوان با بیان اینکه قشر حزب اللهی و معتقد به ولایت برای شرکت در انتخابات نیازی به تبلیغات ندارند و این نگاه در دهه ۶۰ غالب بود و هم اکنون در اقلیت هستند افزود: دفاع از انقلاب یعنی با رای مردم بتوان بهترین ریل را برای جریان انقلاب ردیف کرد.

این کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه عده‌ای از رای دهندگان تنها به دنبال آزادی‌های بیشتر اجتماعی هستند تصریح کرد: در دور قبلی، عده‌ای با این نگاه که روحانی اهل تساهل فرهنگی است به او رای دادند و در این دوره نیز یکی از کاندیدا با همین رویکرد فعالیت می‌کند.

وی ادامه داد: عده‌ای از رای دهندگان معتقدند که عادی شدن روابط ایران با غرب، ایران را از حالت انقلابی تهی می‌کند و نظریه پردازان اصلاحات معتقدند پرچم روابط خارجی در کشور رای آور است.

مدیر مسئول روزنامه جوان با اشاره به علت تاکید رهبری بر انقلابی گری خاطرنشان کرد: ایشان هویت و رمز استقلال ملت را در انقلابی گری می‌دانند.

گنجی با اشاره به علت انتشار فایل ظریف افزود: علت این بود که کشور را درگیر کرده و گره‌ای بین سیاست خارجی و انتخابات بزنند زیرا روابط خارجی را پاشنه آشیل جریان اصولگرایی در کشور می‌دانند.

باید ضمن حفظ اصول به جذب بیشتر رأی از مردم اقدام کرد

این فعال سیاسی با اشاره به ضرورت تبعیت از بیانات رهبری توسط جریان حزب الله در انتخابات بیان کرد: باید ضمن حفظ اصول به جذب بیشتر رای از مردم اقدام کرد.

لزوم هوشیاری جریان انقلاب

وی با بیان اینکه مهندسی انتخابات به معنای تایید چندین داوطلب هم فکر نیست ادامه داد: اگر جریان انقلاب هوشیاری خود را در این روزها حفظ نکند ممکن است نتیجه انتخابات را ببازد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه