معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی گیلان:

نیروی انتظامی با هر گونه ناامنی برخورد قاطع خواهد کرد

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی گیلان با بیان اینکه نیروهای امنیتی و انتظامی با هر گونه ناامنی برخورد قاطع خواهند کرد، گفت: پلیس در کنار مردم دو استان اجازه قدرت نمایی به معاندان را نخواهد داد.

نیروی انتظامی با هر گونه ناامنی برخورد قاطع خواهد کرد

به گزارش خبرنگار هشت دی، سرهنگ “مجید رسول زاده” معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی گیلان بعد از ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران، فعالان مجازی و معتمدین محلی شهرستان مرزی بندر آستارا با بیان اینکه در آستانه انتخابات هر گونه حرکات ضد امنیتی و برنامه های قومیتی دشمن را خنثی می کنیم، گفت: پلیس در کنار مردم دو استان اجازه قدرت نمایی به معاندان را نخواهد داد.

وی افزود: دشمن قصد دارد به انتخابات ریاست جمهوری و شوراها به هر طریقی ضربه وارد کند و هوشیاری مردم در این رابطه ضروری است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی گیلان با تاکید بر آگاهی خبرنگاران خبرگزاری ها و فعالان مجازی و سایت های خبری، گفت: دشمنان در یک اقدام خطرناک سعی دارد اهالی دو شهر اردبیل و آستارا را که قرن ها با حرمت با همدیگر زندگی کرده اند را در مقابل هم قرار داده و آنها را به درگیری و خشونت تشویق کند اما نیروهای امنیتی و انتظامی با هر گونه ناامنی برخورد قاطع خواهند کرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه