رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی گیلان:

اجرای طرح‌ محدودیت‌ تردد خودرویی بر اساس تصمیمات ستاد مبارزه با کرونا/ ارائه خدمات پلیس به شهروندان برابر شیوه‌نامه‌های بهداشتی است

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی گیلان ضمن تأکید بر لزوم اجرای قوانین ابلاغی از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا، از ارائه خدمات پلیس راهور در شهرستان‌های منتخب استان گیلان با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی خبر داد.

اجرای طرح‌ محدودیت‌ تردد خودرویی بر اساس تصمیمات ستاد مبارزه با کرونا/ ارائه خدمات پلیس به شهروندان برابر شیوه‌نامه‌های بهداشتی است

به گزارش ۸دی،سرهنگ “امیر طالبی” با اشاره به انتشار برخی اخبار ناصحیح در فضای مجازی مبنی بر عدم رسیدگی به مطالبات مراجعان برای رفع اثر جریمه‌های محدودیت‌های کرونایی برای رانندگان دارای مجوز گفت: تمامی خدمات پلیس راهنمایی و رانندگی در خصوص رفع اثر جریمه‌های طرح محدودیت‌ کرونایی با حضور نماینده مرجع قضائی در شهرستان‌های لاهیجان، لنگرود، انزلی، تالش، آستارا، فومن، رودبار و مرکز استان انجام و پس از رسیدگی حداکثر ظرف مدت ۲۴ ساعت در سامانه ثبت می‌شود.
وی افزود: ارائه خدمات پلیس راهور به شهروندان بر اساس شیوه‌نامه‌های بهداشتی و با هدف جلوگیری از تشکیل هرگونه تجمع صورت می‌گیرد.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان از رسیدگی به ۳ هزار و ۶۲۱ پرونده رفع اثر جریمه محدودیت‌های کرونایی برای رانندگان دارای مجوز در یک ماهه اخیر خبر داد و گفت: هیچ خودرویی به دلیل انباشت جریمه کرونایی توقیف نشده و اساساً خودروها تنها در صورت ارتکاب تخلفات حادثه‌ساز و برابر مفاد آیین‌نامه راهنمایی و رانندگی توقیف خواهند شد.
این مقام انتظامی با اشاره به ادامه اجرای طرح ممنوعیت تردد شبانه خودروها از ساعت ۲۲۰۰ تا ۰۳۰۰ در استان خاطرنشان کرد: برابر تصمیمات ستاد مقابله با کرونا ورود خودروهای پلاک شخصی غیربومی به استان همچنان ممنوع است.
سرهنگ طالبی با اشاره به رنگ‌بندی و وضعیت جدید کرونایی شهرستان‌های استان افزود: در حال حاضر، محدودیتی برای تردد بین شهری خودروهای بومی استان گیلان وجود ندارد.
وی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از همکاری خوب شهروندان و حضور شبانه‌روزی مأموران پلیس برای خدمت‌رسانی به مردم از تمامی آنها خواست با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و توجه به محدودیت‌های تردد خودرویی، نیروی انتظامی را در عمل به وظایف خود یاری رسانند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه