عباس آخوندی در انتخابات ریاست‌جمهوری سیزدهم ثبت‌نام کرد

عباس آخوندی، وزیر سابق راه و شهرسازی با حضور در محل ستاد انتخابات کشور برای شرکت در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری ثبت‌نام کرد.

عباس آخوندی در انتخابات ریاست‌جمهوری سیزدهم ثبت‌نام کرد

به گزارش ۸دی،عباس آخوندی صبح امروز (شنبه) با حضور در محل ستاد انتخابات کشور در خیابان فاطمی تهران در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری ثبت‌نام کرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
کارت قرمزی برای آقای وزیر
به نیابت گل های خشکیده ی سفره های عقد؛ به نیابت عقد نامه های مهر طلاق خورده.. به نیابت دل های شکسته.. به نیابت آبروهای بر باد رفته.. به نیابت خانه های نیمه مخروبه‌ ی مسکن مهر.. به نیابت آرزوهای بر باد رفته.. به نیابت عفت های برباد رفته.. به نیابت آنانکه از شرم خانواده یا پس از نگاه بی شرم صاحبخانه ی طلبکار به ناموس شان سکته کردند و در آرزوی چند متر خاک، خاک شدند و آرزوی خانه ای کوچک را به خانه ی ابدی بردند.. به نیابت گرفتاران چال آتش مسکن مهر که دور تا دور این قتلگاه آرزوها و آبرو های شان مسئولین، رسانه ها، سیاسیون ، دشمنان مردم و .. جمع شده بودند و به سوختن شان می خندیدند و به دروغ آنها را موجب آلودگی «محیط زیست اقتصادی» جامعه، عامل گرانی و ... می خواندند.. به نیابت سرهای فرو افتاده در برابر اشک فرزندان کوچک، دختران نوعروس خواستار جهیزیه، همسران بیمار صعب العلاج .. به نیابت گریه های بی امان.. به نیابت حق که اسم الله است؛ از آقای عباس احمد آخوندی که با کارنامه ای سیاه از استنکاف خدمت و ضدیت با محرومین و‌تکبر با مردم و... خود را واجد عنوان بالاترین مقام اجرایی کشور اعلام کرده است، شکایت و اعلام جرم می کنیم ، و وی را به دادگاه مکافات الهی و محکمه ی افکار عمومی معرفی می کنیم و از قوه قضاییه و شورای نگهبان قانون اساسی درخواست می کنیم در جریان بررسی سوابق خدمت، استنکاف عمدی از انجام خدمت به قصد اخلال در نظام اقتصادی و انتفاع شخصی و گروهی و ناراضی سازی بخشی میلیونی از مردم برای کشاندن آنان به میدان تقابل با نظام و نافرمانی مدنی، مستند به گزارش های منتشر شده از سرویس های جاسوسی کشورهای بیگانه به عنوان مدعی العموم وارد شده و صدور حکم مفسد فی الارض را مطابق قوانین را برای وی بررسی نماید. متقاضیان مسکن مهر
در حاشیه