فرمانده انتظامی آستانه‌اشرفیه خبر داد:

دپو سوخت قاچاق در یکی از روستاهای آستانه اشرفیه

فرمانده انتظامی آستانه‌اشرفیه از کشف ۴ هزار لیتر سوخت قاچاق در یکی از روستاهای این شهرستان خبر داد.

دپو سوخت قاچاق در یکی از روستاهای آستانه اشرفیه

به گزارش ۸دی،سرهنگ “حمیدمحمدی‌نسب” مبارزه با قاچاق را یکی از مهمترین ماموریت‌های نیروی انتظامی قلمداد و کرد و اظهار داشت: امروز تنگ شدن عرصه برای فعالیت قاچاقچیان به واسطه تلاش شبانه‌روزی پلیس است.
وی افزود: در راستای مبارزه با قاچاق و در پی اخبار دریافتی مبنی بر نگهداری سوخت قاچاق در یکی ازروستاهای شهرستان آستانه‌اشرفیه، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.
فرمانده انتظامی شهرستان آستانه‌اشرفیه بیان داشت: کارآگاهان پلیس آگاهی با اشرافیت اطلاعاتی و انجام تحقیقات نامحسوس ضمن اطمینان از صحت موضوع، محل دپوی مواد سوختی را شناسایی و طی هماهنگی قضائی به همراه نمایندگان شرکت نفت و اداره صمت به محل مورد نظر اعزام شدند.
این مقام انتظامی از کشف ۴ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بازرسی از این مکان خبر داد و تصریح کرد: در این راستا متهم ۵۰ ساله پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.
سرهنگ محمدی‌نسب در پایان با بیان اینکه مبارزه با قاچاق، نیازمند عزم همگانی همه مردم و دستگا‌ه‌ها است از شهروندان در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت غیرقانونی قاچاقچیان، مراتب را در اسرع وقت از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه