دبیر جبهه ایستادگی در گیلان در نشست خبری:

جبهه ایستادگی مجموعه‌ای مطالبه‌خواه و پویا برای دفاع از حقوق مردم/ صلاح یک جامعه در استفاده از مدیران کارآمد است

“محمدرضا واصلی” دبیر جبهه ایستادگی در گیلان با بیان اینکه جبهه ایستادگی یک مجموعه مطالبه خواه و پویا برای دفاع از حقوق مردم است، گفت: روشنگری از اهداف این جبهه است.

جبهه ایستادگی مجموعه‌ای مطالبه‌خواه و پویا برای دفاع از حقوق مردم/ صلاح یک جامعه در استفاده از مدیران کارآمد است

به گزارش خبرنگار هشت دی، “محمدرضا واصلی” دبیرجبهه ایستادگی در گیلان بعدازظهر امروز در نشست خبری با بیان اینکه جبهه ایستادگی یک مجموعه مطالبه خواه و پویا برای دفاع از حقوق مردم است، گفت: روشنگری از اهداف این جبهه است.

وی بیان اینکه جبهه ایستادگی از سال۸۸ تاسیس و شروع به کار کرده و دبیر مرکزی این جبهه دکتر روح الامینی است، گفت: این جبهه در ۱۷ شهرستان ایجاد و فعال شده است و از اهداف آن، تبیین روشنگری است.

دبیر جبهه ایستادگی در گیلان ادامه داد: این جبهه ۸ماه است که در گیلان ایجاد شده و با پیگیری و همدلی دوستان جمع خوبی به وجود آمده است و رشد خوبی دارد، ۱۲ نفر از اعضای جبهه مرکزی هستند که از نیروهای توانمندی بوده و با پتانسیل و توان مناسب در حال حرکت است.

“واصلی” با شرح اساس نامه جبهه ایستادگی تصریح کرد: این اساس نامه دارای دو بخش شامل موضوعات داخلی و مرامنامه می باشد که شامل عملکرد جامعه است.

وی با بیان اینکه صلاح یک جامعه در استفاده از مدیران کارآمد است، گفت: جبهه ایستادگی یک تشکل مردم نهاد بوده و از وظایف آن پرداختن به موضوعات اجتماعی است.

دبیر جبهه ایستادگی در گیلان در ادامه با اشاره به اهداف این جبهه بیان کرد: گسترش اخلاق اسلامی، تبیین جایگاه واقعی زن در جامعه، وحدت در محور دین، فرصت دادن به جوانان، شایسته سالاری، توجه به حقوق محرومین، رشد تولید، توجه به نیازهای مردم مثل تامین مسکن و مبارزه با مفاسد اقتصادی را از جمله اهداف این جبهه برشمرد.

وی با بیان اینکه روند فعالیت جبهه ایستادگی از ۸ماه پیش آغاز و زیرساخت ها فراهم شده، گفت: تلاش ما ایجاد یک مجموعه مطالبه خواه، پویا و جوان برای دفاع از حقوق مردم ایجاد و در راستای مطالبه خواهی، حفظ حقوق اجتماعی مردم و مشاوره به مسئولین در جهت رفع نیازهای جامعه است‌.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه