برگزاری رزمایش مواسات و کمک مومنانه با همدلی فرهنگیان رودسری + تصاویر

در این مراسم ۱۵۰ بسته معیشتی توسط معلمان و فرهنگیان رودسری تهیه و بین خانواده های دانش آموزان کم برخوردار توزیع شد.

برگزاری رزمایش مواسات و کمک مومنانه با همدلی فرهنگیان رودسری + تصاویر

به گزارش خبرنگار هشت دی، رزمایش مواسات و کمک مومنانه با همدلی فرهنگیان رودسری برگزار‌ شد‌.

در این مراسم ۱۵۰ بسته معیشتی توسط معلمان و فرهنگیان رودسری تهیه و بین خانواده های دانش آموزان کم برخوردار توزیع شد.

حجت الاسلام “تقی روحانی” امام جمعه رودسر در حاشیه برگزاری این مراسم، ضمن گرامیداشت شهادت علامه و نظریه پرداز انقلاب اسلامی، شهید مرتضی مطهری و تبریک هفته معلم، اظهار کرد: جوانان امروز برای پاسخ برخی از سوالات خود، به کتابهای استاد نیازمندند، ازین رو باید نسبت به ترویج آثار استاد مطهری اهتمام ویژه ای داشته باشیم چه بسا که شهید مطهری، برای تمام صنوف سخنی برای آموزش و بهره مندی دارد.

امام جمعه رودسر، افزود: امیدوارم معلمان همواره سیره این معلم شهید را سررشته تعلیم و تربیت دختران و پسران قرار دهند، بلکه نسل آینده سربازی فداکار و جانثار برای انقلاب اسلامی باشند.

حجت الاسلام روحانی در خصوص برگزاری این رزمایش گفت: جامعه فرهنگی ما در این شرایط سخت کرونا باید به خود افتخار کنند، چون علاوه بر جهاد در نظام تعلیم و تربیت، آموزش های آنلاین و پاسخگویی به سوالات دانش اموزان را، در تمام شرایط کنترل می کنند و زحمت می کشند.

وی افزود: کمیته امداد امام خمینی ( ره) رودسر، در ماه مبارک رمضان، هر شب ۲۰۰ غذای گرم، تهیه و در بین خانواده های نیازمند توزیع می کند.

امام جمعه رودسر همینطور همت اداره بهزیستی را نیز در این راستا تحسین کرد و گفت: سپاه پاسداران نیز در پخت غذای گرم اهتمام ورزیده و بین روزه داران توزیع می کند.

وی در پایان ضمن قدردانی از فرهنگیان بابت برگزاری رزمایش مواسات و همدلی تصریح کرد: امیدوارم این همدلی و کمک به همنوعان و توجه به اقشار کم برخوردار تداوم داشته باشد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه