رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی گیلان خبر داد:

کشف ۲۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در گیلان

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی گیلان از کشف ۲۰۰ کیلوگرم انواع موادمخدر از ابتدای سال جاری تاکنون در گیلان خبر داد و گفت: در این رابطه ۱۵ نفر دستگیر شدند.

کشف ۲۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در گیلان

به گزارش ۸دی،سرهنگ “علی احمدپور” با بیان اینکه مبارزه با موادمخدر یک مسئله جهانی است اظهار داشت: مبارزه با پدیده شوم موادمخدر به عنوان یکی از مهمترین عوامل فروپاشی خانواده‌ها و سرمنشاء بسیاری از ناهنجاری‌های اجتماعی، نیازمند همکاری همه جانبه مردم و نهاد‌های مسئول با نیروی انتظامی است.
وی در تشریح عملکرد پلیس مبارزه با موادمخدر استان از ابتدای سال جاری تاکنون گفت: در این مدت پلیس با اشرافیت اطلاعاتی و در تعامل با سایر ارگان‌های مربوطه، ۲۰۰ کیلوگرم انواع موادمخدر را در استان گیلان کشف کرد.
رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر فرماندهی انتظامی استان گیلان خاطرنشان کرد: در مدت زمان سپری شده از سال، پلیس ضمن توقیف ۸ دستگاه خودرو حامل موادمخدر، ۱۵ نفر را در این راستا دستگیر کرده است.
این مقام انتظامی موادمخدر و بلای خانمانسوز اعتیاد را تهدیدی جدی برای سلامت فردی و اجتماعی دانست و بیان داشت: پیشگیری اجتماعی یکی از راه‌های اساسی مبارزه با اعتیاد است.
سرهنگ احمدپور ضمن تقدیر و تشکر از زحمات دستگاه‌های دخیل در امر مبارزه با موادمخدر افزود: با حرفه‌گرایی و تجهیزات به روز می‌توان روند پیشگیری و مقابله با موادمخدر را تقویت کرد.
وی در پایان تصریح کرد: پلیس در راستای خدمتگزاری مطلوب به مردم بسترهای ارتباطی خوبی چون سامانه ۱۲۸ را راه‌اندازی کرده و با دریافت اخبار و گزارشات در خصوص موادمخدر در راستای انجام بهتر ماموریت‌ها با مشارکت آنها، گام بر‌می‌دارد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه