حمایت و تبعیت از ولی فقیه اطاعت از امام زمان(عج) است

حجت الاسلام اکبرحسینی حمایت و تبعیت از ولی فقیه را اطاعت از امام زمان(عج) دانست و گفت: انتخاب اصلح وظیه ما برای اطاعت از ولی فقیه است.

حمایت و تبعیت از ولی فقیه اطاعت از امام زمان(عج) است

به گزارش ۸دی، حجت الاسلام میرشمس اکبر حسینی ، در مراسم احیای شب‌های قدر در مسجد امام رضا(ع) گلسار رشت با بیان اینکه سیره ائمه معصومین(ع) الگویی عملی برای هدایت درست مسیر زندگی است گفت: مومن در عمل به کلام اهل بیت(ع) وظیفه دارد که نیازمند نگاه میدانی و تمام عیار است تا منجر به وفاق عملی شده و تعالی بخش زندگی شود.

این خطیب گیلانی ، دوران امامت امیرالمومنین(ع)را مورد اشاره قرار داد و با بیان اینکه بعد از رحلت پیامبر(ص) دشمنان تلاش کردند اسلام را از صحنه جامعه بیرون کنند افزود: هدف دشمنان حذف اسلام با شیوه‌ها و ابزار گوناگون بود که همچنان این توطئه‌ها ادامه دارد.

وی با بیان اینکه مومن بصیر است و باید نگاه عمیق به دشمنی‌ها داشته باشد تصریح کرد: هر محبی می‌تواند در هر جایی که احساس تکلیف می‌کند به وظیفه خود به صورت زبانی، عملی و نوشتاری در فضای مجازی و حقیقی عمل کند.

اکبرحسینی  بصیرت را دشمن‌شناسی و رصد اهداف دشمن دانست و اظهارداشت: باید به وظیفه خود نسب به اسلام، نظام اسلامی و ارزش‌های انقلابی عمل کنیم و چهره‌های گوناگون دشمن را بشناسیم.

وی با بیان اینکه در دوران امام علی(ع) دشمن گستاخ بود و به روش‌های محتلف حضرت را مورد اذیت و آزار قرار می‌داد اذعان کرد: احیا یعنی دین خدا را زنده نگه داشتن، نشر در جامعه و تبیین درست آن که از تکالیف مومنان است.

این خطیب گیلانی جایگاه اهل بیت(ع) را یک جریان هدایتی از سوی خداوند برای جامعه بشری دانست و بیان کرد: این جریان هدایتی تا قیامت ماندگار است و هیچ کس قادر به حذف آن نخواهد بود و ما باید خادمین دین اسلام باشیم.

وی با تاکید بر اینکه مومن باید هوشیار باشد اذعان کرد: دعاها ضمن توسل مومن برای دست یابی به خواسته هایش، راهکاری برای پیاده سازی عملی دین در جامعه است.

اکبرحسینی با بیان اینکه دشمن با تمام توان درصدد انحراف و حذف دین از جامعه بشری است تاکید کرد: حمایت و تبعیت از ولی فقیه اطاعت از امام زمان(عج) است. امروز باید از ولی فقیه خود پیروی کنیم و اگر غفلت کنیم تمام دعاها و عبادات ما ناچیز خواهد بود و این یعنی جریان انحراف.

وی با تاکید بر ایستادگی در برابر دشمنان دین خدا گفت: دشمنان برای دین اسلام مرز قائل نیستند و ما هم برای حفاظت از دین اسلام در هرجایی وظیفه‌مند هستیم.

اکبرحسینی با اشاره به نفوذی‌ها که بارها رهبر معظم انقلاب بدان اشاره کردند و خواستار شناخت این جریان توسط عموم جامعه شدند گفت: در بزنگاه ها تکلیف‌مند هستیم و اگر بدان درست عمل نکنیم در آسیب به دین اسلام شریک هستیم.

وی با بیان اینکه انتخاب اصلح وظیه ما برای اطاعت از ولی فقیه است خاطرنشان ساخت: باید با تربیت نیروهای مومن و متعهد، همراه ولی فقیه خود در مقابله با دشمن باشیم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه