فرمانده انتظامي رشت خبر داد:

شناسایی فروشنده موادمخدر در رشت

فرمانده انتظامی رشت گفت: فروشنده موادمخدر در این شهرستان شناسایی و دستگیر و بیش از یک کیلوگرم شیره تریاک نیز از منزل مسکونی وی کشف شد.

شناسایی فروشنده موادمخدر در رشت

به گزارش ۸دی،سرهنگ “محمود حافظی” اظهار داشت: نیروی انتظامی در راستای خدمتگزاری مطلوب به مردم بسترهای ارتباطی خوبی چون سامانه ۱۲۸ را راه‌اندازی کرده و با دریافت اخبار و گزارشات در خصوص موادمخدر در راستای انجام بهتر ماموریت‌ها با مشارکت آنها، گام بر‌می‌دارد.
وی افزود: در پی دریافت گزارشی مبنی بر فعالیت فردی در زمینه فروش موادمخدر در یک منزل مسکونی در شهر رشت، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.
فرمانده انتظامی شهرستان رشت با اشاره به اینکه ماموران کلانتری ۱۵ با انجام تحقیقات میدانی از صحت موضوع اطمینان حاصل کردند گفت: مخفیگاه متهم مورد نظر در سطح حوزه استحفاظی این کلانتری شناسایی شد.
این مقام انتظامی از دستگیری متهم ۷۵ ساله این پرونده پس از هماهنگی قضائی خبر داد و تصریح کرد: در بازرسی از منزل وی یک کیلو و ۵۰۰ گرم موادمخدر از نوع شیره تریاک کشف شد.
سرهنگ حافظی در پایان با اعلام اینکه متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد خاطرنشان کرد: مبارزه با پدیده شوم موادمخدر به عنوان یکی از مهمترین عوامل فروپاشی خانواده‌ها و سرمنشاء بسیاری از ناهنجاری‌های اجتماعی، نیازمند همکاری همه جانبه مردم و نهادهای مسئول با پلیس است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه