تمدید مهلت ثبت‌نام دوازدهمین المپیاد دانش‌آموزی نانو

سرپرست المپیاد دانش‌آموزی علوم و فناوری نانو گفت: مهلت ثبت‌نام در دوازدهمین دوره از المپیاد دانش‌آموزی علوم و فناوری نانو به دلیل درخواست‌هایی که پژوهش‌سراها و نهادهای ترویجی داشتند، ۱۵ روز تمدید شد.

تمدید مهلت ثبت‌نام دوازدهمین المپیاد دانش‌آموزی نانو

به گزارش ۸دی، سرپرست المپیاد دانش‌آموزی علوم و فناوری نانو در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان اینکه ثبت‌نام در دوازدهمین المپیاد دانش‌آموزی علوم و فناوری نانو که از روز جمعه اول اسفند ماه ۱۳۹۹ آغاز شده بود تا ۳۰ ارردیبهشت ماه جاری تمدید شد، گفت: مهلت ثبت نام در دوازدهمین دوره از المپیاد دانش‌آموزی علوم و فناوری نانو به دلیل درخواست‌هایی که پژوهش‌سراها و نهادهای ترویجی داشتند، ۱۵ روز تمدید شد. تاپیش از این مهلت ثبت نام در این المپیاد تا ۱۵ ماه اردیبهشت بود.

وی در ادامه افزود: در راستای آشنایی با فناوری نانو و آمادگی دانش آموزان برای المپیاد نانو دوره‌های آموزشی آشنایی با فناوری نانو به صورت آنلاین برگزار می‌شود. آشنایی مقدماتی با فناوری نانو و کاربردهای آن، نقش فناوری نانو در دنیای آینده، چرا و چگونه در المپیاد نانو شرکت کنیم و آشنایی با جشنواره‌ها و مسابقات نانو از مواردی است که در ویبنار آنلاین بررسی می‌شود.

“نسیم ذوقی” خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان می‌توانند با مراجعه به سایت باشگاه نانو به نشانی www.nanoclub.ir نسبت به ثبت نام گروهی (توسط نهادهای ترویجی مورد تایید ستاد نانو) و یا انفرادی اقدام کنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه