مهار ۴۰۴ مورد آتش‌سوزی در فروردین ۱۴۰۰ گیلان

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت گفت: ماموران آتش‌نشانی و تیم‌های امداد و نجات این سازمان فروردین امسال، ۴۰۴ مورد آتش‌سوزی را مهار کردند که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، ۱۱۶ درصد بیشتر بوده است.

مهار ۴۰۴ مورد آتش‌سوزی در فروردین ۱۴۰۰ گیلان

به گزارش ۸دی، رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت بیان کرد: ماموران آتش‌نشانی و تیم‌های امداد و نجات این سازمان فروردین امسال، ۴۰۴ مورد آتش‌سوزی را مهار کردند که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، ۱۱۶ درصد بیشتر بوده است.

وی در ادامه افزود: از این تعداد حریق، ۴۷  مورد آتش‌سوزی خانه با افزایش ۶۷ درصدی در مقایسه با پارسال، ۱۲۸ مورد آتش‌سوزی ضایعات و علفزار و ۱۱ مورد آتش‌سوزی واحدهای تجاری بوده است.

“شهرام مومنی” با بیان اینکه علت ۳۰  درصد آتش گرفتن خانه‌ها ، اتصال در سامانه سیم کشی برق و وسایل برقی بود و از ۴۷ خانه‌ای که فروردین امسال دچار حریق شد فقط ۱۶ خانه معادل ۳۴ درصد بیمه آتش‌سوزی داشتند، گفت: ۱۱۴ مورد حادثه و ۸۱ مورد خدمات ایمنی در این مدت پوشش داده شده است که از این تعداد حوادث، ۴۶  مورد محبوس شدن در آسانسور و ۲۹ مورد بسته شدن درب اماکن، بیشترین موارد حوادث و خدمات ایمنی را به خود اختصاص داده‌اند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه