فرمانده نیروی زمینی سپاه: “سردار حق بین” امنیت را به شمال غرب باز گرداند

فرمانده نیروی زمینی سپاه با اشاره به دلاوری های لشکر ۱۶ قدس در دهه ۹۰ به ویژه در منطقه شمال غرب کشور، گفت: سردار حق بین به عنوان فرمانده لشکر عملیاتی قدس نقش مهم و اثرگذاری در پاکسازی مرز از عناصر ضد انقلاب و ایادی استکبار که مناطق پیرامونی ما را اشغال کرده بودند، داشت و امنیت را به شمال غرب باز گرداند.

فرمانده نیروی زمینی سپاه: “سردار حق بین” امنیت را به شمال غرب باز گرداند

به گزارش ۸دی، سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خطه گیلان، اظهار کرد: سردار محمدعلی حق بین یکی از فرماندهان متفکر و شجاع سپاه پاسداران بود که در مقاطع مختلف و محیط های مختلف عملیاتی در دفاع از این مرز و بوم نقش های به سزایی داشت.

وی با بیان اینکه سردار حق بین هم در دوران دفاع مقدس و هم بعد از آن دوران در کسوت فرماندهی لشکر ۱۶ قدس به ایفای نقش پرداخت، افزود: حقیقا سردار حق بین یکی از فرماندهان پرتلاش، استوار و محکم سپاه بود.

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران، استواری و صلابت سردار حق بین در مقابل دشمن را مثال زدنی دانست و تصریح کرد: ایشان حتی لحظه ای به هدفش شک نکرد و قدمی به عقب ننشست و لذا یکی از فرماندهان تاثیرگذار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی در جبهه ها بود.

پاکپور، با اشاره به دلاوری های لشکر ۱۶ قدس در دهه ۹۰ به ویژه در منطقه شمال غرب کشور، خاطرنشان کرد: سردار حق بین به عنوان فرمانده لشکر عملیاتی قدس نقش مهم و اثرگذاری در پاکسازی مرز از عناصر ضد انقلاب و ایادی استکبار که مناطق پیرامونی ما را اشغال کرده بودند، داشت و امنیت را به شمال غرب باز گرداند.

وی نقش اساسی لشکر ۱۶ قدس در جبهه های دفاع از حرم را بی بدیل دانست و یادآور شد: آزادسازی مناطقی از سوریه به ویژه شهرهای نبل و الزهرا از مهمترین اقدامات جبهه مقاومت بود که با مدیریت سردار حق بین انجام شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه