فرمانده انتظامي رودبار خبر داد:

کشف بیش از ۱۳ کیلوگرم تریاک در رودبار

فرمانده انتظامی رودبار از کشف ۱۳ کیلو و ۴۶۸ گرم موادمخدر از نوع تریاک از یک دستگاه خودرو پژو پارس در این شهرستان خبر داد.

کشف بیش از ۱۳ کیلوگرم تریاک در رودبار

به گزارش ۸دی،سرهنگ “حمیدرضا فیضی”با اشاره به اینکه باید لزوم توجه به برنامه ریزی در حوزه مبارزه با موادمخدر را اصل بدانیم اظهار داشت: نیروی انتظامی خط مقدم مبارزه با موادمخدر است و در این راستا با عزم جدی و راسخ با این پدیده شوم مبارزه می کند.
وی افزود: ماموران ایست و بازرسی با همکاری ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر مستقر در محور مواصلاتی رودبار به یک دستگاه خودرو پژو پارس که از مسیر جنوب به شمال در حال تردد بود، مشکوک شده و برای بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان رودبار از کشف ۱۳ کیلو و ۴۶۸ گرم موادمخدر از نوع تریاک در بازرسی از خودرو مورد نظر خبر داد و گفت: در این رابطه متهمان ۳۴ و ۴۲ ساله دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.
این مقام انتظامی در پایان ضمن تاکید بر برخورد قاطع با قاچاقچیان موادمخدر از شهروندان خواست، در صورت مشاهده و مواجهه با هرگونه موارد مشکوک، موضوع را در اسرع وقت از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا نسبت به شناسایی و دستگیری مجرمان ومتخلفان اقدام شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه