“سردار حق بین” پرچم دین باوری فرزندان شجاع سرزمین میرزا کوچک را برافراشت

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت (ع) در پی عروج شهادت‌گونه سردار سرافزار اسلام «محمدعلی حق‌بین» از فرماندهان برجسته گیلانی و حاضر در جبهه مقاومت پیام تسلیتی صادر کرد.

“سردار حق بین” پرچم دین باوری فرزندان شجاع سرزمین میرزا کوچک را برافراشت

به گزارش ۸دی،آیت الله رضا رمضانی دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع)، در پی عروج شهادت‌گونه سردار سرافزار اسلام «محمدعلی حق‌بین» از فرماندهان برجسته گیلانی و حاضر در جبهه مقاومت، پیام تسلیتی صادر کرد.

متن پیام تسلیت آیت الله «رضا رمضانی» به شرح زیر است:

انا لله وانا الیه راجعون

خبر آسمانی شدن سردار حق بین، فرمانده فاتح نبل والزهراء موجب تأثر و تاسف فراوان گردید.

قامت برافراشته و عزم راسخ وی در جبهه مقاومت در کنار حسن خُلق و ارادتش به اهلبیت علیهم السلام همواره زبانزد همرزمان و روحیه بخش اراده های پولادین در براندازی دشمن جاهل وایادی استکبار در میدان نبرد با داعش بود.

سردار حق بین در قامت فرماندهی مدافعان حرم، پرچم دینداری ودین باوری فرزندان شجاع سرزمین میرزا کوچک را برافراشت تا یکبار دیگر تاریخ استان گیلان ورقی بر ارادت مردم این مرز و بوم را به خاندان عصمت و طهارت علیهم السلام بیفزاید ونسل آینده به آن افتخار کند.

ضمن عرض تسلیت عروج شهادت گونه این سردار جبهه مقاومت به محضر فرمانده کل قوا حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مد ظله العالی)، ازخداوند منان مسئلت می نمایم او را در جوار شهیدان عالی مقام بویژه سردار دلها حاج قاسم سلیمانی مأوا داده و از دریای بیکران محبت اهل بیت سیراب نماید و صبر و بردباری را به همسر مکرّمه و بازماندگان عزیزش عنایت فرماید.

«عاش سعیدا و مات سعیدا»

رضا رمضانی

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری

۳۱ فروردین ۱۴۰۰

گفتنی است، سردار «محمدعلی حق‌بین» متولد سال ۱۳۴۳ در یکی از روستاهای شهرستان لنگرود بود.

این سردار اسلام، تا چند سال پیش به عنوان فرمانده لشکر عملیاتی ۱۶ قدس گیلان مشغول فعالیت بود و بعد از آن به‌عنوان مشاور فرمانده نیروی زمینی سپاه و فرمانده قرارگاه مرکزی امام حسین (ع) نیروی زمینی سپاه منصوب شد.

بعد از آغاز فعالیت‌های گروه‌های تروریستی و تکفیری در سوریه و گسترش داعش، لشکر قدس گیلان به فرماندهی سردار حق‌بین مأموریت یافت به مصاف نیروهای تروریستی برود.

ایشان از فرماندهان عملیاتی بود که در آن شهرهای شیعه‌نشین «نبل» و «الزهرا» پس از چهار سال، از محاصره تروریست‌ها آزاد شد.

عملیاتی که سردار شهید حاج قاسم سلیمانی بر صورت سردار حق بین فرمانده لشکر عمل کننده بوسه زد و عملیات آزادی «نبل» و «الزهرا» را فتح خیبر نامید و گفت ما چهار سال پشت این در، گیر کرده بودیم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه