نماینده مردم رودبار در مجلس خبر داد:

اختصاص تسهیلات برای حمایت از صنایع در بودجه ۱۴۰۰

نماینده مردم رودبار در مجلس همکاری متقابل دولت، مجلس و دستگاه قضایی برای تحقق شعار سال را اثربخش خواند و گفت: تسهیلات خوبی در لایحه بودجه امسال، برای حمایت از صنایع در نظر گرفته شده است.

اختصاص تسهیلات برای حمایت از صنایع در بودجه ۱۴۰۰

به گزارش ۸دی،«مهرداد گودرزوند چگینی» با بیان اینکه تعاملات و ارتباطات چندجانبه دولت، مجلس و دستگاه قضایی می‌تواند به تحقق شعار تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها در سال ۱۴۰۰ کمک شایان توجهی کند اظهار داشت: تسهیلات خوبی در لایحه بودجه امسال برای حمایت از صنایع در نظر گرفته شده است.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با تاکید بر اینکه مجلس به عنوان قوه قانونگذار کشور جهت تحقق شعار امسال راهکارهای خوبی را برنامه‌ریزی می‌کند عنوان کرد: تقویت قوانین و مقررات و برداشتن موانع از سر راه تولید داخلی مواردی است که مجلس امسال نسبت به انجام آن اهتمام بسیار خوبی دارد.

گودرزوند چگینی در نظر گرفتن تسهیلات برای صنایع و حل و فصل مشکلات تولیدکنندگان داخلی را راهکاری که اجرای آن در سال ۱۴۰۰ ثمرات خوبی بر جای می‌گذارد خواند و تصریح کرد: امیدواریم با انجام این دست از اقدامات و حمایت‌ها، بتوانیم بخشی از مشکلاتی را که صنایع داخلی با آن مواجه هستند را برطرف سازیم.

نماینده مردم رودبار در مجلس با تاکید بر اینکه شعارهای چند ساله اخیر مقام معظم رهبری بیشتر روی مباحث اقتصادی و حمایت از تولیدات داخلی متمرکز بوده است ابراز داشت: مجلس به همراه سایر دستگاه‌های ذیربط می‌توانند در تحقق شعار”تولید، مانع‌زدایی‌ها، پشتیبانی‌ها” نقش‌آفرینی خوبی داشته باشند.

وی از فعال بودن کمیسیون‌های تخصصی مجلس برای تحقق شعار امسال و برگزاری جلساتی مشترک با وزرای اقتصادی دولت سخن گفت و خاطرنشان کرد: قاعدتاً برنامه دولت و سیاست بانک مرکزی باید بر متناسب‌سازی سودهای تسهیلات بانکی متمرکز شود تا سرمایه‌ها و نقدینگی موجود در کشور به سمت تولید گرایش پیدا کند.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس استفاده حداکثری از تمامی فرصت‌ها و توانمندی‌های موجود در داخل را برای خودکفایی در تولید لازم و ضروری دانست و خاطرنشان کرد: باید اعتبارات مربوط به بخش تولید به‌گونه‌ای هزینه شود که بتواند به نیازهای کشور پاسخ دهد و تحقق این امر هم نیازمند تقویت نظارت‌ها و حمایت از قوانین است‌.

منبع: شبستان

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه