فرمانده انتظامی رشت خبرداد:

کشف مواد غذایی فاسد در انبار یک واحد صنفی در رشت

فرمانده انتظامی رشت از کشف بیش از ۱۰ هزار قلم مواد غذایی فاسد در انبار یک واحد صنفی در این شهرستان خبر داد.

کشف مواد غذایی فاسد در انبار یک واحد صنفی در رشت

به گزارش ۸دی،سرهنگ “محمود حافظی” به تلاش‌های شبانه‌روزی نیروی انتظامی برای پیشگیری از وقوع جرایم اشاره کرد و اظهار داشت: سلامتی مردم از خطوط قرمز پلیس است.
وی گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر فروش کالاهای فاسد و تاریخ مصرف گذشته توسط متصدی یک واحد صنفی در شهرستان رشت، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.
فرمانده انتظامی شهرستان رشت با بیان اینکه ماموران کلانتری ۱۱ برای بررسی موضوع با تحقیقات نامحسوس و تحت نظر قرار دادن مکان مورد نظر از صحت خبر اطمینان حاصل کردند افزود: با هماهنگی قضائی در بازرسی از انبار این واحد صنفی، ۷ هزار و ۲۰۰ عدد سوهان، ۲ هزار و ۷۰۰ عدد لواشک و ۱۹۰ بطری نوشابه فاسد و تاریخ گذشته را کشف شد.
این مقام انتظامی از معرفی متهم ۵۴ ساله این پرونده به اداره تعزیرات حکومتی خبر داد و تصریح کرد: کارشناسان ارزش این کشفیات را بالغ بر ۲۵۰ میلون ریال برآورد کردند.
سرهنگ حافظی به اجرای طرح‌های مختلف انتظامی و نظارت بر عرضه کالاها در راستای حفظ سلامتی مردم اشاره کرد و اذعان داشت: نیروی انتظامی با افراد سودجو که سلامت شهروندان را برای منافع شخصی خود به مخاطره می‌اندازند برخورد قاطع و قانونی می‌کند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه